• קרה לך? אני בטוחה שכן.
    כמה פעמים אנחנו מחכים ומחכים ומחכים לשינוי גדול שצריך לקרות במוקד;
    להחלפת מערכת, לשינוי מבנה השכר, לכניסה של נוהל חדש או שיטת עבודה חדשה.
    מחכים ומחכים ומחכים וההמתנה הופכת להיות אירוע מתיש בפני עצמו.
    במיוחד במוקד, חשוב מאוד להכניס שינויים בזהירות וברגישות. ומה זה אומר תכל'ס?
    1.לדבר על השינוי הצפוי מבעוד מועד – אבל לא יותר מידי זמן מראש.
    2. לוודא שאין עוד שינויים גדולים שעתידים להתרחש באותה התקופה כדי לא להעמיס.
    3. לעדכן בפרטים שאנחנו בטוחים בהם – עד כמה שניתן.
    4. לשתף ביתרונות ובתועלות של השינוי – למכור אותו ממש!
    אלו כמה מהדגשים אבל זה לא עיקר המסר.
    אחד הדברים שלפעמים אנחנו מפספסים הוא ההיערכות המנטלית שלנו ושל הצוות שלנו לכך שכל תכנית היא בסיס לשינוי. וגם אם את.ה יודע.ת שככה דברים עובדים – חשוב להזכיר אותם לעצמי ולאלו שתחתיי – כל תכנית היא בסיס לשינויים 🙂
    במיוחד בתהליכים המערבים מחלקות אחרות אנחנו לא באמת יודעים איך דברים יקרו – 
    תאריכים זזים, החלטות משתנות, שיקולים משתנים.. אז מה עושים?
    מכינים את עצמינו ואת העובדים שלנו לכך שכל שינוי גדול כרוך בהרבה שינויים נוספים ולכן חשוב שניקח בחשבון שהכל משתנה – כל הזמן.
    אלו החיים, לא? 
    מקווה שנתרמת אם הגעת עד לכאן 🙂
    סופשבוע טוב טוב ועם הרבה מנוחה לקראת סיום השנה,
    אורית מאוטוריטה

הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!