• צפרא טבא לכל עוקבי אוטוריטה וליום הלקוח הבינלאומי!
    ברור שנציין אותו כאן אצלנו וכמובן שנתחיל דווקא מהנציגים – קולם של הלקוחות!
    לרגל יום זה קבלו תזכורת לניסוחים חשובים מאוד בעולם המוקדים וטעות נפוצה שנשמעת במוקדים לעיתים קרובות.
    כדי להיות בטוחים נעזרנו באקדמיה ללשון העברית ולפניכם הכרעת האקדמיה:

    איך אומרים בעברית נָצִיג או נְצִיג?

    בדרך כלל אנחנו נתקלים בטעות בהגייה כאשר מדברים על נציג בודד, אז בואו נעשה סדר:
    כשאנחנו רוצים לדבר על נציג אחד נאמר > נָצִיג
    ולעומת זאת ברבים או בנטיות נאמר > נְצִיגִים או נְצִיג־שירות.

    ואיך אומרים בעברית לְקוחות או לָקוֹחות?

    השינוי במעבר מ- נָצִיג ל- נְצִיגִים גורם לרבים מאיתנו להתבלבל גם כאשר מדברים על לקוחות והנה התשובה לזה:
    כשנדבר על לקוח יחיד נאמר > לָקוֹח וברבים או בנטיות  נאמר > לָקוֹחות או לָקוֹחוֹתֵיהֶם.
    ובשום שלב לא נאמר > לְקוחות וגם לא לֵקוחות.

     

    עד כאן חברים, האקדמיה אמרה את דברה ואנחנו כאן כדי לעדכן!
    מניסיוני, לשנות הרגלים (כל סוג) זו לא משימה קלה אבל חשוב מאוד ש –

    כשמישהו מדבר על נְצִיגִים או על הלָקוֹחות שלכם – שיעשה את זה נכון!

    מוזמנים להעביר הלאה לַנְּצִיגִים וְלַמְּנַהֲלִים שלכם כאחד 🙂
    יום לקוח נפלא לכולנו ✨
    אורית אוטוריטה

הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!