גרינפיס ישראל

01/2014

הנידון: המלצה על שירותיה של אוטוריטה בהובלת אורית אביטל

בינואר 2014 אורית אביטל מאוטוריטה העבירה אותנו תהליך מעמיק וחיוני של מיפוי צרכי הדרכה עבור מחלקת קשרי התומכים ובסופו סדנה מעשית מעשירה לצוות.

הליווי המקצועי והמסור שלה במיפוי הצרכים והאתגרים המרכזיים של המחלקה סייע בהתמקצעות הנציגים, תוך חידוד מאיר עיניים של הגדרת תפקיד המחלקה.

התהליך המקדים – הפרטני והיסודי – כלל בין היתר הרכבת פרופיל ביצועים וכישורים לכל נציג במחלקה, קבלת פידבק מפורט מראש הצוות, האזנות לשיחות של הנציגים כמו גם שיחות לקוח סמוי יזומות מצידה של אורית.
ע"י כל אלו הצליחה אורית לייצר שפה משותפת ואחידה עם הנציגים תוך ייצוג מהימן של רוח הארגון, יעדיו ומטרותיו.

ההנחיה הסדנאית בת 7 השעות הייתה מפרה ומרתקת עבור הנציגים.
השיפור ביכולות ובביצועים ניכר בשטח וממשיך להשפיע באופן חיובי על תפקוד המחלקה. הנציגים יצאו מהסדנא מרוצים ומלאי רעיונות ואף ביקשו סדנאות נוספות עם אורית. המוטיבציה בסדנא ולאחריה הייתה גבוהה כמו גם הנכונות לקבל ביקורת ולשמוע רעיונות חדשים לשיפור מקצועי.

התהליך ככלל היה מעשיר,  מעורר השראה וייחודי והציג זווית מרעננת של תחום ההדרכה והחניכה במוקדים ובכלל.
בעקבות האפקטיביות הרבה של התהליך אנו נחזור ונעבוד עם אוטוריטה גם בעתיד הקרוב ומציעים לעשות כך גם לכל מי שרוצה סיוע בתחומים של שיפור ביצועים, פיתוח צוות, ייעול מערכות, שירות ומכירה.
בכבוד רב,
שלמה פלדמן
מנהל שימור ופיתוח
גרינפיס ים תיכון ישראל

לוגו גרינפיס
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים