?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    משוב

    משוב

     הגדרה: כל תשדורת מילולית או בלתי מילולית הבאה כתגובה להתנהגות.

    משוב הוא חלק בלתי נפרד ממשימות המנהלים בעולם המוקדים ואנו פוגשים משובים במגוון צורות. ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות על תהליך המשוב במוקד –

     סוגי משוב המתקיימים ומתאימים לביצוע במוקד:
     משוב תקופתי – אחת לחודש
    ✓ משוב כתף אל כתף
    ✓ משוב בסיום תכנית הנעה
    ✓ משוב בשיחת שכר חודשית

    ☚ וגם, איך המשוב משרת אותנו?
    ✓ מחזק את יחסי המנהל עם הנציג
    ✓ בונה יחסי אמון
    ✓ משפר את רמת ואיכות העבודה של הנציגים
    ✓ תורם לשימור הנציגים
    ✓ מאפשר את חיזוק השליטה והבקרה בניהול הצוות
    ✓ מהווה דרך להעברה והטמעה של מסרים
    ✓ עוזר לשפר מיומנויות בקרב נציגי המוקד
    ✓ משמר ומחזק חזקות

    ☚ חשוב לזכור ✍
    מעבר למשוב הרשמי שאנו מעבירים לנציגים, מתקיים תהליך משוב גם במצבים פחות רשמיים במוקד. למשל, בעת העברת תדריך, במעבר בין עמדות הנציגים, בקפיטריה, בהתייעצות המקצועית של הנציגים ובעצם, בכל מפגש אקראי (או לא) מול הנציג. לכן, חשוב לשים לב בכל מפגש ותקשורת לאופן העברת המסרים ולשימוש נכון ביסודות המשוב ההחיוניים.

    ☚ כללי אצבע למשוב יעיל ומעצים ⚖ :
    ✓ הקפידו על המשכיות במתן המשוב ובתכניו
    ✓ הדגישו חזקות ונקודות השימור על מנת להעצים את הנציג
    ✓ בחרו והתמקדו ב-2-3 מוקדים לשיפור לכל היותר
    ✓ הקפידו לספק דוגמאות לאופן הביצוע בו בחרתם להתמקד במשוב
    ✓ הקפידו לספק כלים מעשיים לשיפור ולביצוע מיטבי

     ומה עוד?
    על תהליך פיתוח מיומנויות משוב וחניכה למנהלים במוקדים כבר שמעתם? צרו עמנו קשר וקבלו את כל הפרטים.
    מדריך מלא לאימון נציגי המוקד גם יוכל לסייע לכם בתהליכי המשוב במוקד והוא נמצא כאן.

    בהצלחה! 

     

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה