אוטוריטה אונליין
מלווה אותך
בניהול המוקד
אם זו הפעם ראשונה שלך כמנהל.ת מוקד, קודמת לתפקיד "מלמטה" או שהתבקשת להקים מוקד מאפס – הקורס הזה בשבילך.
את.ה יכול.ה להיות מנהל.ת מצוינ.ת, אך ללא היכרות עם המאפיינים, עולם המושגים והאתגרים הייחודיים של ניהול מוקד לא תגיע.י רחוק! ניהול מוקד בהצלחה מצריך שליטה בשיטות הניהול הייחודיות לעולם המוקדים, היכרות עם אתגרי הניהול הייחודיים למוקדים ועם הפתרונות המעשיים והמוכחים להתמודדות איתם.

קורס ניהול מוקדים
הכשרה מעשית למנהלי.ות מוקדים בתחילת הדרך
למי הקורס מיועד?
- למנהל.ת מוקד שצמח.ה מבפנים ומכיר.ה רק את המוקד בארגון
- למנהל.ת מוקד העומד.ת בפני משימה של הקמת מוקד
- למנהלים.ות המבקשים לאמץ פרקטיקות מוקדיות לפעילות הנוכחית שלהם.ן
- למנהלי.ות מוקדים בעלי ותק וניסיון ניהולי אך ללא ניסיון מעשי בעולם המוקדים
- למנהלי.ות מוקדים הנמצאים בתחילת דרכםן הניהולית במוקד
- למנהלי.ות מוקדים שמבינים שהגיע הזמן לשכלל את שיטות העבודה הקיימות
- למנהלי.ות מוקדים בכל סוגי המוקדים: שירות, תמיכה, חירום, מידע, מכירות ועוד
- לארגונים שמוצאים שהגיע הזמן להשקיע ולטפח את דרג ניהול המוקד.
אם את.ה מנהל.ת חדש.ה במוקד או מנהל.ת מנוסה ללא ניסיון מעשי בניהול מוקדים – הקורס הזה מיועד בשבילך.
מה נלמד בקורס ניהול מוקדים?
מהם מאפייני הניהול המרכזיים בתפקידי ניהול מוקד? מהם תחומי האחריות הניהולית? מהם העקרונות הניהוליים המרכזיים שחשוב לגבש? אילו ערוצים עומדים לרשותינו בפיתוח הסמכות הניהולית במוקד? איך נראית מנהיגות מוקדית ברצפת המוקד? וחשוב לא פחות – מאיפה כדאי לך להתחיל.
מהם ערוצי הגיוס האפקטיביים ביותר לגיוס נציגים? מה חשוב לכלול בתהליך המיון ועד הגיוס עצמו? אילו טכניקות מעשיות יוכלו לשרת אותך בתהליך המיון? ומה קורה לאורך כל חיי הנציג? מהם איתותי נטישה ומהן דרכי ההתמודדות המרכזיות לשימור צוות המוקד? ולסיכום, חווית הנציג – מאיפה להתחיל ועל מה להקפיד?
מהם המדדים המרכזיים שחשובים למעקב בניהול המוקד? מה ניתן ללמוד מהמדדים? איך מציבים יעדים בפיתוח המוקד? ואיך מובילים לשיפור בעמידה ביעדים תו"כ העשייה? בשיעור נכיר את עקרונות הניהול באמצעות יעדים, נפרק ונרכיב מדדים חשובים ונשכלל את היכולת שלנו ללמוד ממספרים ולדבר במספרים.
מה חשיבות השגרות בניהול המוקדי ואיך זה בכלל נראה? אילו סוגי שגרות חשוב שיהיו לך? איך ניהול יוזם מתחבר לניהול שגרות ומה הכלים שיעזרו לך לפתח באופן תמידי את השגרה המוקדית? מוקד זו יחידה דינמית ומתפתחת אבל זה לא קורה מעצמו! במסגרת השיעור נבין איך לפתח ולהתפתח בתוך השגרה המיוחדת שקיימת רק ביחידה המוקדית.
אילו סמכויות נוספות יש במוקד למעט מנהל.ת המוקד? מה המבנים הארגוניים השונים הנפוצים במוקדים ומה היתרונות והחסרונות שלהם? בשיעור זה נדון בדרכים השונות למימוש כלל הסמכויות הנדרשות במוקד – מי עושה מה ולמה, איך כדאי לחלק את התפקידים השונים ומתי כל תפקיד נדרש.
בשיעור זה נסקור את הטכנולוגיות המרכזיות הנדרשות לניהול מוקד, נתייחס לכלים טכנולוגיים שונים המהווים כלי עזר למנהל.ת המוקד, נבין את חשיבות האוטומציה והבוטים וגם נדבר על מאפייני ההטמעה הקיימים בכל תהליך של שילוב טכנולוגי. מהשיעור הזה תצאו עם ידע נרחב על כלים קיימים, יכולות נדרשות ובנק מונחים שחשוב להכיר.
בשיעור זה נסקור את ההתקדמות האחרונה בתחום הבינה המלאכותית
והשפעתה על ניהול מוקדים. נדבר על כלים כמו צ'אט-בוטים, ניתוח נתונים בזמן אמת ואוטומציה של תהליכים, ונבחן כיצד הם יכולים לשפר את חוויית הלקוח, לייעל את העבודה ולחזק את הצוות. בנוסף, נעסוק באתגרים אתיים ובחשיבות החיבור בין יכולות העובדיםות במוקד ליכולות הבינה המלאכותית.
מהן הדילמות שפוגשות כל מנהל.ת מוקד בתחילת הדרך? מאילו מלכודות להיזהר ומהם כללי האצבע להתנהלות מיטבית? במפגש המסכם שלנו נשקיע זמן בסקירת התמודדויות הניהול המרכזיות, הטעויות הנפוצות וכללי האצבע שיוכלו לתמוך את הניהול שלכם גם אחרי שהקורס יסתיים.
למה ללמוד עם אוטוריטה אונליין?

8 שיעורים מקוונים, תמציתיים ומעשיים – בלי לקום מהכיסא ובלי היערכות מקדימה

כל מפגש נמשך שעתיים במתכונת של סדנה אינטראקטיבית

הזדמנות לאיסוף פרקטיקות ניהול מהשטח, לשאלות, התייעצות ושיתוף
המלצות
איך השיעורים מתנהלים?
אונליין באמצעות מערכת הלמידה של אוטוריטה
בתום כל שיעור המפגש המוקלט ישותף אונליין לצפייה ורענון
בתום כל מפגש יישלחו חומרי עזר לנושא הנלמד וחומרי קריאה נוספים

מועדי השיעורים בהכשרה
הקורס מתקיים במהלך חודש נובמבר-דצמבר 2025 והמפגשים מתקיימים בין השעות 13:00 ל-15:00
שיעור 1 - 10/11/25
שיעור 2 - 13/11/25
שיעור 3 - 17/11/25
שיעור 4 - 20/11/25
שיעור 5 - 25/11/25
שיעור 6 - 3/12/25
שיעור 7 - 8/12/25
שיעור 8 - 11/12/25
מה עוד חשוב לדעת לפני שנרשמים?
דמי ההשתתפות בהכשרה הינם: 6,775 ₪ + מע"מ.
מועד סיום הרשמה: 31/01/2024
מידע חשוב על ההרשמה וההשתתפות
רוצה להתייעץ? לא בטוח שהקורס מתאים לך?

על המנחה
אורית אביטל, או כפי שרבים מכירים אותה - אורית מאוטוריטה, סוציולוגית ארגונית, יועצת ומנחה סדנאית. אורית מתמחה בניהול בעולם המוקדים מזה כמעט 20 שנה; בליווי מנהלי מוקדים, בהכשרות כניסה לתפקיד, בייעוץ שוטף ובמנטורינג לתפקידי ניהול בכירים. אורית מרכזת את כלל הפעילות המקצועית של אוטוריטה ובניסיונה עשרות הכשרות ניהוליות לתפקידי ניהול שונים במוקדים. מעבר לידע המקצועי הרב בכל הקשור לניהול מוקד, אורית תשתף במסגרת המפגשים בדרכי ההתנהלות השונות הקיימות במאות מוקדים בארץ וגם במגמות ממוקדים בעולם.
תשובות לשאלות נפוצות
לא! הקורס מיועד למנהלי.ות שכבר נמצאיםות בתפקיד ניהולי. מתלבט.ת האם מתאים לך? קליק להתייעצות עם אורית מאוטוריטה
כן! אין צורך בניסיון קודם – הקורס מתחיל מהיסודות ומקנה את כל הכלים הדרושים לניהול מוקד.
כן, הקורס נבנה כדי להתאים למנהליםות עסוקים במיוחד שלא יכולים להרשות לעצמם להיעדר ימים שלמים מהמוקד. כל מפגש נמשך שעתיים, אונליין, במתכונת נוחה, בלי לפגוע בשגרת העבודה.
הקורס נערך במתכונת של סדנה, וכל מפגש משלב הדמיות, תיאורי חקרי מקרה מהשטח ודוגמאות פרקטיות משגרת היום-יום של מנהלי מוקדים. גם המשתתפיםות מעלים דילמות מהיומיום המוקדי והלמידה היא גם מהקבוצה.
הרשמה לקורס מחייבת מילוי טופס הרשמה ובחינת התאמה מקדימה ע"י אורית מאוטוריטה
- שריון מקום יובטח לאחר תשלום דמי השתתפות וקבלת מייל אישור.
- פתיחת הקורס מותנית במס' הנרשמים – נעדכן עם אישור הפתיחה.
- משתתפי.ות הקורס יקבלו תעודת סיום מטעם אוטוריטה
תנאים כלליים
- האחריות לנוכחות חלה על המשתתפיםות.
- יש להיערך עם מחשב/טאבלט, מצלמה תקינה ומיקרופון.
- ביטול עד שבועיים לפני תחילת ההכשרה יזכה אתכם ב-80% מהתשלום.
- ביטול מאוחר יותר או הפסקת לימודים – ללא החזר.
- אוטוריטה שומרת לעצמה את הזכות לבטל הרשמה משיקולי חוסר התאמה.