Benchmarking
בעברית אמרו – מִדּוּד
פרקטיקה שבמסגרתה ארגונים לומדים את אופן, אופי ורמת התפקוד של ארגונים אחרים הפועלים באותו התחום. מטרת ההשוואה הינה לזהות את הפערים הקיימים בארגון ביחס לארגונים אחרים ולהוביל תהליכי פיתוח כתוצאה מכך.
☚ דוגמאות רלוונטית לעולם המוקדים
Benchmark בעל ערך שניתן לבצע במוקדים –
✓ לבחון מהם זמני המענה הממוצעים במוקדי שירות מתחרים
✓ לסקור את יחסי ההמרה הקיימים במוקדי תיאום פגישות מאותו עולם התוכן ומעולמות תוכן שונים
✓ להכיר את מדדי ויעדי הפעילות הקיימים במוקדי תמיכה בעלי אופי תפעולי דומה
✓ לבחון את אופן ההסבר, הפירוט וההגשה של מוצר/שירות כלשהו
ועוד.
⇐ טרם תחילתו של כל תהליך פיתוח מוקדי, אנו ממליצים לבצע Benchmark ולהבין את הפער בין המצוי לרצוי, בידיעה שכל מוקד רוצה להיות טוב יותר ממתחריו ?
בהצלחה!

זקוקים לסיוע בביצוע בנצ'מרק לתפקודי המוקד? צרו עמנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן!