☜ כשיפית, מנהלת מוקד הכרטיסים של עיריית רעננה פנתה אלינו בבקשה לפתח את מיומנויות המכירה של צוות נציגות השירות שלה, ידענו שהולך להיות מעניין 🙂
☜ הצענו לה את תכנית 'ממוקדים בהישגים' – הכוללת סדנא עשירה בכלים ישומיים המותאמים
לשפת המוקד ולעולם התוכן שלו,
ומטרתה שיפור מיומנויות השירות והמכירה של הנציגים.
☜ אתם מוזמנים לקרוא את הפידבק החם של הצוות הייחודי של יפית
✮✮✮
11/01/2018
יובל,
במילה אחת הייתה סדנה מעולה! ובמעט יותר פירוט: הייתה סדנה מוצלחת, מהנה ומקצועית אשר הותאמה אישית לאופי הפעילות במוקד ולעולם התוכן הייחודי שלנו. לסדנה קדמה עבודת הכנה בדמות שאלון הכרות שהתבקשתי למלא וכן האזנה למעל 20 שיחות שירות ושיחות מכירה יזומה של הנציגות.
כאמור, הכנה זו באה לידי ביטוי בסדנה שהייתה אותנטית ועניינית.
אופי הפעילות במוקד הינו שירותי ומתמשך לאורך שנים. נושא שימור לקוחות הינו קריטי עבורנו,
לפיכך אין לנו עניין לבצע שיחות מכירה יזומות בסגנון שכנוע אגרסיבי. יובל, מנחה הסדנה, הבין את מכלול הצרכים האלה ובנה לנו כלי מכירה שמתבססים על מכירה שירותית, מכירה שמשאירה חוויה חיובית הן אצל הנציגה המוכרת ובעיקר אצל הלקוחות שמקבלים את השיחה.
להלן מדגם פידבקים מנציגות המוקד:
מעבר להרגשה הטובה והחיובית של כל משתתפות הסדנה, יש כבר תוצאות מעשיות והבדלים במכירות לפני ואחרי הסדנה.
יפית אוריין צנעני
מנהלת מוקד כרטיסים, עיריית רעננה.
✮✮✮
רוצים לפתח את מיומנויות השיחה גם בעסק שלכם? צרו עימנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!