פתרון קסם להגדלת היקף המכירות שלך

או – מה אנשי מכירות צריכים לעשות אחרת… ?

שכח מכל מה שחשבת שאתה מוכר והקפדת עד היום לתאר באריכות ללקוחותייך, זה הזמן לפתוח את הראש! זה בכלל לא משנה לנו מה אתה רוצה למכור ובאיזה תחום אתה פועל. אם אתה רוצה להיות שחקן משמעותי בתחומך השלב הראשון להצלחות נעוץ באימוץ תפישה שאתה, כבעל העסק, חייב לעשות.

פתרון הקסם למכירות

הפתרון שאנו מציעים לך להתמודדות עם אתגרי המכירות, פשוט, ישים ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש. כל שתצטרך לעשות, הוא לשנות את גישת המכירה בעסק שלך.

מהיום, דקלם לעצמך – אתה לא מציע מוצר וגם לא שירות – אתה מציע פתרון! הנחה את אנשי המכירות שלך – לא עוד מסירת מידע ארוך ומפורט ולעיתים מלאה על מה שאתה רוצה למכור, מעתה מגישים ללקוחות הפוטנציאליים איתם אתה מתקשר – פתרון. פשוט, נכון?

שינוי גישה בהגשה

ביצוע העסקה אינו תלוי בלהטוט התורן אלא באופן ההגשה

בעידן בו אנו חיים הכל חייב להיות מהיר, קצר, תמציתי ועם שורה תחתונה.
הטקטיקה השחוקה של העברת כלל המידע לאוזניי לקוחותיך בתקווה שאלו יהיו קשובות לא מוכיחה את עצמה  במערכת היחסים של הלקוח ואיש המכירות היום.

על כן, לא פעם מוצאים עצמם אנשי מכירות משקיעים את מיטב מרצם בהמצאת להטוטים חדשים ליצירת הקשב של העומדים מולם. אנחנו מציעים לך פשוט לשנות את השפה, לדבר בפתרונות.
הצג את הפתרונות של המוצר והשירות שלך, הקשב יגיע משם.
הלקוח הפוטנציאלי שלך לא מתעניין בך או בכמה המוצר/השירות שלך מבריק, חדשני ועוד.
הוא מחפש פתרון לבעיה ואתה צריך להגיש לו את הפתרון קודם כל ולפני הכל.
זוהי השורה התחתונה ואותה תרצה שהלקוח העתידי שלך יראה לנגד עיניו מיד בהתחלה.

הזמנה להיכנס לראשו של הלקוח

הזמנה להכנס לראשו של הלקוח

בכדי להקל על אנשי המכירות שלך לאמץ את שיטת ההגשה החדשה במכירה, חזור איתם שוב ושוב לשאלה שיושבת בראשו של הלקוח, זו שלעיתים נאמרת גם בקול רם – 'מה יוצא לי מזה?'.
הנחה אותם להימנע מהתמהמהות ולא להמתין שהשאלה תעלה – לענות עליה עוד לפני שנשאלה באמצעות הצגת הפתרון.

ובתכל'ס – איך מוכרים פתרונות?

פתרונות להצלחה במכירות

תהליכי מכירה מגיבים ותהליכי מכירה יזומים שונים במהותם ומציעים חלון הזדמנויות שונה לביצוע מכירה, אבל הפתרון, הוא נשאר זהה. סיכמנו עבורך את הקווים המנחים בתהליך –

בתהליכי מכירה מגיבה – כשלקוחות פוטנציאליים פונים אלייך:

חשוב להבין! הלקוחות הפוטנציאליים שפונים מחפשים מענה כי הם נתקלו בקושי מסוים, כי הם שמעו משהו שעורר בהם עניין, כי נשמע להם רלוונטי להבין מה יש לך להציע.
עכשיו, משהגיעו אלייך, זה לא הזמן לשפוך עליהם מידע!
לכאורה, לשם כך פנו אלייך, אך בפועל, אין ערובה לכך שהמכירה תצלח ועל כן עלייך לדבוק בהגשת הפתרון באופן מלא.
בצע בירור צרכים מעמיק, הבן מהו הטריגר שהוביל את הלקוח לפנות, מה עניין אותו, למה זה חשוב לו ומה הוא צריך. ואז, אל תציע לו את המוצר שלך!!! הצע לו את הפתרון שיקבל לצורך שלו באמצעות המוצר שלך!
נחדד שוב – המוצר הוא רק האמצעי – אתה מוכר פתרון!
מסירת המידע הדרוש תתבצע לאחר הצגת הפתרון ועל המידע לגעת באופן היישום; איך מקבלים את המוצר/שירות, כמה הוא קל לתפעול, מהן העלויות וכו'.

בתהליכי מכירה יזומה – כשאנשי המכירות פונים ללקוחות פוטנציאליים:

אכן, פנייה יזומה ללקוחות פוטנציאליים הינה אתגר בפני עצמו.
ישנן דרכים ושיטות לביצוע איכותי של מהלך מסוג זה. יחד עם זאת, על אנשי המכירות להפנים כי אינם מתקשרים בכדי למכור, הם מתקשרים בכדי להציע פתרון.
ייתכן מאוד שהפתרון יישמע קוסם ומעניין לאדם מצדו השני של הקו. ייתכן שהוא רלוונטי עבורו. כדי לקלוע לצרכי הלקוח הפוטנציאלי יש צורך בטכניקות מכירה – עלייך להיות מדויק, תמציתי ולהציג את הפתרון בצורה משכנעת וקוסמת.

כללי אצבע למכירת פתרונות

כללי אצבע להצלחה במכירות

ואם הגעת עד לכאן כנראה שגם הפתרון שלנו קוסם לך, אז ריכזנו עבורך כללי אצבע פשוטים והכרחיים להגשת הפתרון שאתה מציע בצורה הטובה ביותר –

    1. 1. שמור על שפה פשוטה וברורה.
    2. 2. היה אדיב ושירותי.
    3. 3. הבן את הצורך במדוייק לפני שאתה מוסר מידע כלשהו.
    4. 4. הצג את היתרונות הבולטים לפתרון שלך על פני הפתרונות האחרים הקיימים בשוק לאותו הצורך.
    5. 5. הקפד לענות על מה שאתה נשאל ולהימנע מ'שפיכת מידע'.
    6. 6. הקפד להיות זה ששואל את השאלות, לפחות את רובן.
    7. 7. היה תמציתי וממוקד – שים לב למה שאתה אומר ואיך שאתה אומר.
    8. 8. היה נאמן לפתרון וליכולותיו האמיתיות, כנות.
    9. ושיהיה בהצלחה!
    10. לעוד פתרונות למערכי מכירות מצליחים – צור עמנו קשר.

 

אוטוריטה

שיתוף הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים