עיריית רעננה

☜ כשיפית, מנהלת מוקד הכרטיסים של עיריית רעננה פנתה אלינו בבקשה לפתח את מיומנויות המכירה של צוות נציגות השירות שלה, ידענו שהולך להיות מעניין 🙂 

☜ הצענו לה את תכנית 'ממוקדים בהישגים' – הכוללת סדנא עשירה בכלים ישומיים המותאמים
לשפת המוקד ולעולם התוכן שלו,
ומטרתה שיפור מיומנויות השירות והמכירה של הנציגים.

☜ אתם מוזמנים לקרוא את הפידבק החם של הצוות הייחודי של יפית 

✮✮✮

11/01/2018

יובל,

במילה אחת הייתה סדנה מעולה! ובמעט יותר פירוט: הייתה סדנה מוצלחת, מהנה ומקצועית אשר הותאמה אישית לאופי הפעילות במוקד ולעולם התוכן הייחודי שלנו. לסדנה קדמה עבודת הכנה בדמות שאלון הכרות שהתבקשתי למלא וכן האזנה למעל 20 שיחות שירות ושיחות מכירה יזומה של הנציגות.
כאמור, הכנה זו באה לידי ביטוי בסדנה שהייתה אותנטית ועניינית.

אופי הפעילות במוקד הינו שירותי ומתמשך לאורך שנים. נושא שימור לקוחות הינו קריטי עבורנו,
לפיכך אין לנו עניין לבצע שיחות מכירה יזומות בסגנון שכנוע אגרסיבי. יובל, מנחה הסדנה, הבין את מכלול הצרכים האלה ובנה לנו כלי מכירה שמתבססים על מכירה שירותית, מכירה שמשאירה חוויה חיובית הן אצל הנציגה המוכרת ובעיקר אצל הלקוחות שמקבלים את השיחה.

להלן מדגם פידבקים מנציגות המוקד:

 

מעבר להרגשה הטובה והחיובית של כל משתתפות הסדנה, יש כבר תוצאות מעשיות והבדלים במכירות לפני ואחרי הסדנה.

יפית אוריין צנעני
מנהלת מוקד כרטיסים, עיריית רעננה.

 

✮✮✮

 

רוצים לפתח את מיומנויות השיחה גם בעסק שלכם? צרו עימנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!

 

 

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים