טיפ לשכיר

08/06/2017
הנדון: המלצה על שירותי אוטוריטה בשיפור ביצועי מכירות

יובל מאואר, מטעם אוטוריטה, הוביל בבית העסק שלנו תהליך הקניית מיומנויות מכירה ושיפור ביצועי מכירות.
אופי העבודה שלנו ייחודי מאד וכך גם פעילות המכירות שלנו. יחד עם זאת, יובל הצליח להבין היטב את תהליכי המכירה ואת מאפייני הצוות וסיפק לעובדים חוויה מעצימה, מאתגרת ומעוררת מחשבה.

יובל החל את התהליך בביצוע אבחון מקדים של פעילות המכירות על כל היבטיה- אופי העובדים, מיומנויות קיימות, דרכי עבודה, אפקטיביות ביצועים ועוד.
לאחר מכן, הוציא לפועל תכנית עבודה להקניית מיומנויות מכירה שכללה-
1. פיתוח ובניית תסריטי שיחה חצי מובנים לשיחות המכירה
2. העברת סדנאות מכירה וטיפול בהתנגדויות לקוח
3. אימונים פרטניים עם כל אחת מהנציגים להטמעת הכלים המכירתיים
4. הנעה שוטפת של נציגי המכירות ליישום הכלים ולשיפור מתמיד

במהלך עבודתנו המשותפת יובל הפגין גמישות, מקצועיות ומסירות רבה. הרגשנו כי יובל מקדיש לנו את מלוא תשומת הלב והמשאבים על מנת שהתהליך יושלם ברמה הגבוהה ביותר. יובל תרם לנו בהקניית מיומנויות וכלים מובנים אך גם ביצירת שפה חדשה ובהחדרת מוטיבציה ומרץ רב בקרב צוות העובדים.

אני ממליץ לכל עסק המבקש לשפר את מערך המכירות שלו להיעזר בשירותי אוטוריטה בכלל, ולהסתייע ביובל בפרט. בידיעה שיקבל שירות מקצועי ויסודי, מעורבות ומחויבות לפעילות המכירות ויכולת גבוהה לרתימת הצוות לתהליך הפיתוח שאכן מניב תוצאות!

בברכה,
רואה חשבון אמנון מקייטן
מנכ"ל טיפ לשכיר

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים