10.12.18
לכבוד: אוטוריטה להישגים ממוקדים
הנידון: מכתב הערכה על סדנת שירות לקוחות
ברצוננו להביע את הערכתנו על סדנת שירות לקוחות שהתקיימה בתאריכים .17.11.18 ו-24.11.18 בשני מפגשים.
הסדנא הייתה חווייתית, ממוקדת ועניינית, והתבצעה תוך שיתוך פעולה מלא של המוקדנים, ומתן מקום לשאלות והבעת דעות.
היא האירה נקודות חשובות והציגה דרכי פעולה ופתרונות, וכל זאת בדרך מהנה, בשילוב משחקים, דיונים, סרטונים וסימולציות.
ענבל ואורית, נעמתן לנו מאוד. ידע זה כוח, ואתן הענקתן לנו אותו בעזרת כלים ושיטות שילוו אותנו להמשך הדרך.
יצאנו מחוזקים ועם הרגשת ביטחון, מה שעזר מאוד לשפר את איכות השיחות וביצועי המוקד.
משפטי המפתח שהכנתן לנו כבר ממוקמים אצלנו בראש, ובהחלט יותר כיף להגיע לעבודה כעת ולפתוח את קווי הטלפון.
נמליץ על סדנא זו, לדעתנו היא הכרחית בכל מוקד שהוא.
מאחלים לכן בהצלחה בהמשך הדרך, המשיכו לעשות חיל ולהפיץ את המסרים החשובים.
בהערכה רבה,
מחלקת שירות לקוחות – פמה מימון לרכב
