פיתוח ארגוני – תהליכי במוקדים

פיתוח ארגוני-תהליכי במוקדים

מניסיוננו, מוקדים מתחילים בפעילות טלפונית קטנה, המתפתחת יחד עם פעילות הארגון.
היקף הפעילות גדל בהתאמה וגם מידת המורכבות המטופלת בו.
תהליכי העבודה, לעיתים, נשארים זהים ואינם הולמים את ההתפתחות בפעילות שכבר הפכה למוקד.

 

☚ איפה מתחילים?
אנו באוטוריטה, נתקלים רבות בפעילויות מוקדיות ענפות, מרכזיות ומורכבות אשר לא זוכות להתכנות מוקד.
הקושי במצבים אלו אינו קשור דווקא בהגדרה הסמנטית כי אם בהבנה החשובה כי –
מוקד מצריך מסגרת מקצועית, כלים מקצועיים ומיומנויות ייחודיות להובלתו להישגים.

☚ ומה עושים אז?
מניסיוננו, מנהלים מזהים כי הפעילות תחתיהם הינה מוקד רק בעתות משבר הנוצרות בה.
לרוב מדובר בתקלות מקצועיות, תלונות לקוחות הנלוות עליהן, תחלופת עובדים גבוהה או ירידה מגמתית בביצועי הפעילות.
כאשר הקושי בולט ומשפיע על יחידות ארגוניות נוספות – זה הזמן לשים את המוקד במוקד ולהובילו להתנהל כמוקד מקצועי.

☚ איך עושים את זה?
אנו באוטוריטה מציעים שירותי פיתוח ארגוני במוקדים, כאלו שיספקו מענה לכלל ההיבטים הדרושים למוקד, ביניהם:

  • ✔ פיתוח תהליכי הפקת לקחים וניהול הידע המוקדי
    ✔ פיתוח תהליכי מיון גיוס וקליטה לפעילות המוקדית
    ✔ פיתוח תהליכי הכשרה והדרכה – ראשוניים ושוטפים לפעילות המוקדית
  • ✔ פיתוח תהליכי הערכה ומשוב להשבחה מקצועית של המשאב האנושי
  • ✔ פיתוח ובניית אפיקי קידום במוקד לשימור המשאב האנושי וטיפוחו 
  • ✔ פיתוח ובניית ממשקי עבודה בתוך הארגון תוך שימת דגש על המוכוונות השונה של המחלקות
  • ✔ פיתוח מערך בקרת איכות לשיפור הפעילות המקצועית במוקד
    ✔ פיתוח תהליכי 
    ניהול קשרי לקוחות וממשקים מוסדרים מול לקוחות הארגון
  • ✔ הגדרה והטמעה של פונקציות פנים ארגוניות נוספות הנדרשות למוקד

☚ ומה אז?
אנו מכוונים ומייצרים מציאות בה הפעילות המוקדית אינה תלויה בגורמים חוץ-ארגוניים להמשך התפתחותה, תוך בניית כלל הכלים, התהליכים והפונקציות הנדרשות לשם הובלת המוקד.
ההצלחה שלנו נמדדת ביכולת של המוקד לפעול באופן מקצועי ויעיל יותר, ללא מעורבות חיצונית ולשם אנו מכוונים.
אז, הפעילות הטלפונית כבר מכונה – מוקד והעובדים בו בעלי תפקידים מותאמים, נציגים, מנהלים ותפקידי מעטפת.

רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן!

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים