?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    מפגשי אונליין למנהלי מוקדים

    מנהלים מפצחים דילמות מוקדיות אונליין!

    עוד נקודת מבט – סדנאות אונליין למנהלי מוקדים

    ההרשמה לחודש נובמבר בעיצומה ומס' המקומות מוגבל
    המפגשים מתקיימים מידי יום רביעי בין השעות 11:00 ל-13:00

    להרשמה לחצו כאן

    להרשמה לחצו כאן

    מפגשי אונליין לדיון וייעוץ בין מנהלי מוקדים בסוגיות מרכזיות בניהול מוקד
    למידת עמיתים אפקטיבית ויעילה – מהמשרד או מהבית!

    1. התקופה הנוכחית מביאה מנהלי מוקדים רבים להסתייע ולסייע למנהלי מוקדים מענפים שונים ובפעילויות מוקדיות בעלות אופי שונה. מפגשי האונליין – עוד נקודת מבט – נועדו לסיעור מוחות, למידת עמיתים ושיתוף בידע מעשי להתמודדות עם דילמות ממוקדות בניהול המוקד בימים אלו.
      המפגשים מיועדים ל-5 מנהלי מוקדים לכל היותר, מונחים על ידינו ועוסקים בדילמות ניהוליות מעשיות שמנהלי המוקדים יבחרו להעלות.
    2. והתוצאה היא – עוד נקודות מבט ופרקטיקות מעשיות, יישומיות ומוכחות להתמודדות עם הדילמות המוקדיות בימים אלו ממנהלי מוקדים שעוסקים בכך בפועל.

    איך בנוי המפגש של עוד נקודת מבט?

    המפגש מתרחש בוידאו (ZOOM), משכו שעתיים בלבד ונוכחים בו 5 מנהלים מוקדים ומנחה מוביל מטעמינו.
    במהלך המפגש יועלו 3 דילמות ניהוליות מרכזיות – שהועלו ע"י חלק מהמשתתפים.
    אנחנו נשלח לכם את הדילמות טרם המפגש בכדי שתוכלו להיערך מראש 🙂
    עליכם לבחור את המקרים והנושאים עליהם תרצו להתייעץ עם עוד 4 מנהלי מוקדים נוספים ויועצת 😊
    המפגש נמשך שעתיים בלבד וכולל התייחסות והעמקה ב-2-3 דילמות ניהוליות מרכזיות שהעלו המנהלים המשתתפים.
    ננהל דיון, נחליף דעות, מחשבות ונקודות מבט והכי חשוב – נקפיד שכולכם תצטיידו בכלים מעשיים שיוכלו לסייע לכם.

    חשוב לדעת!

    ➀ כדי להירשם עליכם למלא את טופס ההרשמה – כאן.
    ➁ אנחנו שואפים לבניית הרכב המנהלים האידיאלי שיוכל לסייע לכם בדילמות שהעליתם ולהוביל לכך שתפגשו במנהלים
    בעלי מאפיינים מוקדיים מספיק שונים ומספיק דומים כדי ללמוד מהם ולתרום להם בד בבד.
    ➂ טרם המפגש נעביר אליכם את 3 הדילמות המרכזיות בהם יעסוק המפגש, כדי שתוכלו להיערך מראש עם המלצה
    מעשית למנהל המוקד שהעלה את הדילמה וכמובן כדי שתוכלו לתרום כמה שיותר לשיח המקצועי.
    ➃ המפגשים כרוכים בעלות סמלית ועם אישור ההרשמה נצור קשר לביצוע התשלום.

    אז מתי נפגשים?

    ➀ במהלך חודש נובמבר (11) 2020 יתקיימו מפגשים כל יום רביעי בין השעות 11:00 ל-13:00
    ➁ בטופס ההרשמה שנמצא כאן – תוכלו לסמן את המועד המועדף עליכם למפגש 🙂

    ולסיום – 

    ניסיוננו מלמד שהמפגש בוידאו, באונליין, לא נופל בערכו מהמפגש בכיתה. למרות השוני הרב בין השניים. היו מוכנים לקצב מהיר, לפעילויות שיזיזו אתכם גם אם אתם עדיין ישובים באותו הכסא וגם, לא פחות חשוב, אנחנו הולכים להנות!

    בואו לאסוף עוד נקודות מבט וכלים מעשיים להתמודדות עם הדילמות הניהוליות במוקד שמעסיקות אתכם בימים אלו!
    הצטרפו אלינו לעוד נקודת מבט 🙂

    רוצים להקנות כלים ומיומנויות לצוות המוקד אונליין?
    צרו עמנו קשרבשביל זה אנחנו כאן!​

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה