27/4/2014
הנדון: המלצה על הנחיית סדנאות איכות השירות לבנקאי בנק ירושלים
הנהלת בנק ירושלים החליטה לבצע מהלך של פיתוח והעלאת רמת השירות בסניפים.
במסגרת התהליך השתמשנו בשירותי אוטוריטה לטובת פיתוח כלי מדידה לרמת השירות הניתן בסניפים ולסדנאות בנושא שירות לבנקאים.
במסגרת זו, שלוש קבוצות של כ- 25 בנקאים בכל קבוצה, עברו הנחייה סדנאית בנושא איכות בשירות.
הסדנאות היו מותאמות לעולם ולשפה הבנקאית, חוויתיות ומשלבות דיונים והפעלות.
אורית, כפי שבנתה את רצף התכנים, הכלים הפרקטיים ששילבה במהלכם, האופן בו ניהלה את המפגשים והנחתה את הסדנאות הצליחה להעניק
לבנקאים ערך מוסף בעבודתם השוטפת, להעביר את המסר השירותי אליו חותר הבנק ובו הוא רואה יעד ולהעביר את המסר כי שיפור רמת השירות
הינו רווח של כל העוסקים במלאכה, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית.
אני ממליצה על שירותי אוטוריטה בחום לכל ארגון החפץ בבנייה ורענון השפה השירותית בה הוא רוצה לפנות ללקוחותיו.
בכבוד רב,
נעמה בנישו.
מנהלת יחידת מוצרי אשראי פיקוח ובקרה
החטיבה הקמעונאית
בנק ירושלים