"המקצועיות והניסיון של אורית אביטל מאוטוריטה, סייעו לנו לשפר ולמקסם את יכולתנו בהקניית שירותי Call Center במגוון ענפים ובמוקדים בעלי מאפיינים מגוונים ומורכבים כאחד. אני ממליצה לארגונים הבוחרים להפעיל מוקדים טלפוניים באופן עצמאי לעשות שימוש בשירותיה של 'אוטוריטה', לטובת פיתוח וטיפוח הפעילות המוקדית המופעלת על ידם. הטמעת הכלים, המיומנויות ושגרות העבודה המאפיינים בעיקר ארגונים המתמקצעים ב-Call Center הינם כלי הכרחי לשיפור מתמיד ביכולות המוקד הטלפוני, הן ברמת השירות והן בהיקפי המכירות הנדרשים".
קרני קפלן, מנכ"ל משותף, טלאול.