מרכז אורה גולן

04/02/2015
לכל מאין דבעי
הנידון: המלצה על שירותי אוטוריטה – אורית אביטל
במהלך 7 חודשים הובילה אורית תהליכי פיתוח ושיפור מוקד המכירות שברשותנו.
אוריינטציית המכירות שלנו אינה זהה לעולם המכירות הקלאסי ועל כן מהווה אתגר לפיצוח בדרך להובלת המוקד המכירות להצלחה. אורית הצליחה לפצח אתגר זה ולספק לנו מסגרת נכונה ויעילה לפעילות המוקדית.
את התהליך החלה אורית בביצוע אבחון מעמיק של פעילות המוקד על כל היבטיו, ביניהם – מיומנויות הנציגים, התפעול השוטף של הפעילות, עבודה מול מערכות ואפקטיביות הביצועים.
לאחר מכן בנתה אורית תכנית עבודה לייצוב ושיפור ביצועי מוקד המכירות ופעלה במספר מישורים –
1. פיתוח מיומנויות נציגי המכירות באמצעות סדנאות, תסריטי שיחה מובנים ועבודה פרטנית עם הנציגים.
2. הובלת תהליך להחלפת מנהל המוקד לרבות – בניית פרופיל מותאם, מיון וגיוס.
3. הקניית מיומנויות ניהול למנהל מוקד חדש ברמה התואמת והנדרשת למוקד המכירות.
4. בנייה והטמעת כלים ניהוליים ושגרות עבודה לניהול המוקד ברמה האפקטיבית ביותר.
5. בנייה והטמעה של תהליכי מכירה המותאמים לפעילות המוקד, אופי הלקוח והמוצר וכזו המובילה לניצול האפקטיבי ביותר של הלידים המגיעים למוקד.
6. בנייה והטמעה של פיתוחים במערכת המרקטינג הממוחשבת של המוקד לטובת ייעול תהליכי העבודה הממוחשבים.
7. מעורבות ושיפור תהליכים בממשקים שבין המחלקה התפעולית בארגון לבין מוקד המכירות.

במהלך עבודתנו המשותפת הפגינה אורית מקצועיות ויסודיות רבה באופן הטיפול במשימות השונות בד בבד עם מעורבות שוטפת בפעילות שאפשרה לנו לייצב את מוקד המכירות הן ברמת המשאב האנושי; בניית צוות מכירות מגובש, רתום לניהול תהליכי מכירה מקצועיים ובעל נכונות להצלחה. הן ברמת תפעול פעילות המוקד; שגרות עבודה מוקדיות וניהוליות המאפשרות הקפדה על עבודה מקצועית המספקת מענה לכלל עובדי המוקד ומאפשרת הובלת תהליכי מכירה איכותיים ואף בליווי מנהלת מוקד באמצעות חניכה אישית וייעוץ בשטח.
אני ממליץ לכל ארגון המבקש להקים ו/או להפעיל מוקד מכירות להיעזר בשירותיה של אורית אביטל – אוטוריטה, בידיעה שיקבל מענה מקצועי ומקיף בכל הרבדים (הדרכה, ליווי בזמן אמת, גיוס, פיתוח מנהלים, פיתוח מערכות ועוד ) לצד מעורבות שוטפת בעשייה כחלק בלתי נפרד מהצוות הניהולי המוביל את העסק קדימה.
בברכה,
ולדי וודיאנסקי
מנכ"ל איי.קיי קליניק בע"מ

לוגו מרכז אורה גולן
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים