04/02/2015
לכל מאין דבעי
הנידון: המלצה על שירותי אוטוריטה – אורית אביטל
במהלך 7 חודשים הובילה אורית תהליכי פיתוח ושיפור מוקד המכירות שברשותנו.
אוריינטציית המכירות שלנו אינה זהה לעולם המכירות הקלאסי ועל כן מהווה אתגר לפיצוח בדרך להובלת המוקד המכירות להצלחה. אורית הצליחה לפצח אתגר זה ולספק לנו מסגרת נכונה ויעילה לפעילות המוקדית.
את התהליך החלה אורית בביצוע אבחון מעמיק של פעילות המוקד על כל היבטיו, ביניהם – מיומנויות הנציגים, התפעול השוטף של הפעילות, עבודה מול מערכות ואפקטיביות הביצועים.
לאחר מכן בנתה אורית תכנית עבודה לייצוב ושיפור ביצועי מוקד המכירות ופעלה במספר מישורים –
1. פיתוח מיומנויות נציגי המכירות באמצעות סדנאות, תסריטי שיחה מובנים ועבודה פרטנית עם הנציגים.
2. הובלת תהליך להחלפת מנהל המוקד לרבות – בניית פרופיל מותאם, מיון וגיוס.
3. הקניית מיומנויות ניהול למנהל מוקד חדש ברמה התואמת והנדרשת למוקד המכירות.
4. בנייה והטמעת כלים ניהוליים ושגרות עבודה לניהול המוקד ברמה האפקטיבית ביותר.
5. בנייה והטמעה של תהליכי מכירה המותאמים לפעילות המוקד, אופי הלקוח והמוצר וכזו המובילה לניצול האפקטיבי ביותר של הלידים המגיעים למוקד.
6. בנייה והטמעה של פיתוחים במערכת המרקטינג הממוחשבת של המוקד לטובת ייעול תהליכי העבודה הממוחשבים.
7. מעורבות ושיפור תהליכים בממשקים שבין המחלקה התפעולית בארגון לבין מוקד המכירות.
במהלך עבודתנו המשותפת הפגינה אורית מקצועיות ויסודיות רבה באופן הטיפול במשימות השונות בד בבד עם מעורבות שוטפת בפעילות שאפשרה לנו לייצב את מוקד המכירות הן ברמת המשאב האנושי; בניית צוות מכירות מגובש, רתום לניהול תהליכי מכירה מקצועיים ובעל נכונות להצלחה. הן ברמת תפעול פעילות המוקד; שגרות עבודה מוקדיות וניהוליות המאפשרות הקפדה על עבודה מקצועית המספקת מענה לכלל עובדי המוקד ומאפשרת הובלת תהליכי מכירה איכותיים ואף בליווי מנהלת מוקד באמצעות חניכה אישית וייעוץ בשטח.
אני ממליץ לכל ארגון המבקש להקים ו/או להפעיל מוקד מכירות להיעזר בשירותיה של אורית אביטל – אוטוריטה, בידיעה שיקבל מענה מקצועי ומקיף בכל הרבדים (הדרכה, ליווי בזמן אמת, גיוס, פיתוח מנהלים, פיתוח מערכות ועוד ) לצד מעורבות שוטפת בעשייה כחלק בלתי נפרד מהצוות הניהולי המוביל את העסק קדימה.
בברכה,
ולדי וודיאנסקי
מנכ"ל איי.קיי קליניק בע"מ
