אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

לאוטוריטה ניסיון מוכח בהקניית מיומנויות רכות בתחומים מגוונים, לרבות, מיומנויות שירות, שימור, מכירות וניהול.
התהליכים הסדנאיים שאנו מובילים אינם מסתכמים במישור החוויתי אלא מספקים כלים יישומיים לשיפור בעבודה השוטפת ומדברים בשפת הארגון. 

הציצו בתיאור תמציתי של מדגם תהליכים סדנאיים כפי שלקוחותינו רואים אותם ואנו מאמינים שתרצו גם אתם להנות מתוצאות תהליכים אלו –


לקוח - ויצו

"במסגרת שיתוף הפעולה בנתה אורית שתי סדנאות ממוקדות לצוות המטה, לטיוב איכות השרות ולפיתוח מיומנויות השיחה הטלפוניות של הצוות. מקצועיותה, יכולת הניתוח והאבחון של הנושאים הדורשים טיפול, אישיותה הכובשת, הידע וההשקעה בזיהוי הצרכים בצורה ממוקדת היו שילוב מנצח שאפשר פתיחות מצד המשתתפות ורצון כן ואמתי להקשיב, להבין וליצור את השינוי כנותנות שרות. ניתן היה להרגיש את העוררות הרגשית שהנושא העלה והשינוי לא אחר לבוא. לא נותר לי, אלא, לומר תודה רבה על למידה מאפשרת בגובה העיניים. ממליצה בחום"

רחל סרור, מנהלת המחלקה הפדגוגית, האגף לגיל הרך.

 

"הסדנה הייתה מוצלחת, מהנה, מקצועית והותאמה אישית לאופי הפעילות במוקד ולעולם התוכן הייחודי שלנו.
אופי הפעילות במוקד הינו שירותי ומתמשך לאורך שנים ונושא שימור לקוחות הינו קריטי עבורנו, לפיכך אין לנו עניין לבצע שיחות מכירה יזומות בסגנון שכנוע אגרסיבי. יובל, מנחה הסדנה, הבין את מכלול הצרכים האלה ובנה לנו כלי מכירה שמתבססים על מכירה שירותית, מכירה שמשאירה חוויה חיובית הן אצל הנציגה המוכרת ובעיקר אצל הלקוחות שמקבלים את השיחה. מעבר להרגשה הטובה והחיובית של כל משתתפות הסדנה, יש כבר תוצאות מעשיות והבדלים במכירות לפני ואחרי הסדנה
"

יפית אוריין צנעני, מנהלת מוקד כרטיסים.

 

לקוח: אלוני

"ברצוננו להודות לכם על קורס שירות מוכר מרתק מקצועי ומעניין.. היחס האישי, הליווי, המקצועיות וההתעניינות ראויה להערכה. הקורס ענה על הציפיות והרבה מעבר לכך. הקורס הועבר בצורה חווייתית, מעניינת ומרתקת. המחלקה קיבלה את כל הכלים הדרושים לה להצלחה.
ליובל ואורית יש את כל המידות והתכונות אשר בזכותן נהננו ללמוד, להשכיל וליישם. ישר כח!"
 

טלי רוזנצוייג, מנהלת מוקד טלמיטינג.

 

"ברצוני להביע את הערכתי ותודתי לאורית אביטל מחברת אוטוריטה על קורס 'ניהול השירות' שהנחתה למנהלי הצוותים ומנהלי המשמרת של בינת סמך אאוטסורסינג. קורס ניהול השירות שנערך והונחה ע"י אורית, נפרס על פני 9 חודשים וכלל מפגשים סדנאיים מעשירים הכוללים כלים ומיומנויות ניהול ברמה התיאורטית והמעשית כאחד.
הקורס אפשר לצוות הניהולי שלנו לקבל מענה מקצועי לדילמות הניהוליות וההתמודדויות הייחודיות לניהול בעולם המוקדים. הטמעת המיומנויות נעשתה תוך כדי הקורס והמנהלים הפגינו מחויבות רבה ללמידה, תוך קידום ופיתוח המוקד בד בבד לפיתוחם האישי כמנהלים. הקורס תרם לגיבוש זהותם הניהולית ולשכלול ארגז הכלים הניהולי שלהם.
אורית הצליחה לייצר תהליך הכשרה ניהולית מעמיק ומקצועי המותאם לשפתינו ולאתגרים הניהוליים העומדים בפני דרגי הניהול השונים במוקדים. אני בטוחה כי תרומתו של קורס הניהול למנהלי הצוותים תמשיך ותבוא לידי ביטוי בעבודתנו השוטפת ותסייע בידינו לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר".

פולי שוורץ, סמנכ"ל BPO.

 

"אורית אביטל, מנכ"ל אוטוריטה, מספקת לנו, חברת פי.אמ.טים בע"מ, הרצאות, סדנאות והדרכות, בתחומי הניהול והמיומנויות הרכות לקהל לקוחותינו במסגרת קורסים וסדנאות ה"תפורים" לפי צרכי הלקוחות.
בין היתר אנו משלבים תכנים של ניהול פרויקטים עם תכנים של ניהול לקוחות, הנעת עובדים, פיתוח ובניית צוות, תקשורת בינאישית, ניהול קונפליקטים ועוד מגוון רחב של מיומנויות רכות ומיומנויות ניהול, לפי צרכי הלקוחות.
עבודתה התאפיינה ומתאפיינת במקצוענות רבה, הבנת קהל הלקוחות וצרכיו, קסם אישי, חיוך והמון, אבל המון מסירות, פשוט תענוג לעבוד יחדיו. נתונה לה הערכתי ותודתי".

דן ברזילי, מנכ"ל.

 

"אורית מאוטוריטה השכילה לחדד עבורנו מסרים מכירתיים נדרשים, לגבש בעבור הצוות מענים נכונים להובלת תהליכי המכירה ולהנחות סדנא בנושא לכלל עובדי מחלקת המכירות והפיתוח בחברה. הכלים שהוקנו במסגרת הסדנא, נבנו והותאמו עבורנו ובכך תרמו להעמקת הלמידה של הצוות. אורית הציגה בקיאות ומקצועיות רבה בעולם המכירות בכלל והטלפוני בפרט, מאפייניו ושיטות העבודה הנכונות עבורו"

עו"ד לירן כפיר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות.

 "אופי העבודה שלנו ייחודי מאד וכך גם פעילות המכירות שלנו. יחד עם זאת, יובל הצליח להבין היטב את תהליכי המכירה ואת מאפייני הצוות וסיפק לעובדים חוויה מעצימה, מאתגרת ומעוררת מחשבה.
במהלך עבודתנו המשותפת יובל הפגין גמישות, מקצועיות ומסירות רבה. הרגשנו כי יובל מקדיש לנו את מלוא תשומת הלב והמשאבים על מנת שהתהליך יושלם ברמה הגבוהה ביותר. יובל תרם לנו בהקניית מיומנויות וכלים מובנים אך גם ביצירת שפה חדשה ובהחדרת מוטיבציה ומרץ רב בקרב צוות העובדים".

רו"ח אמנון מקייטן, מנכ"ל טיפ לשכיר.

 

"אורית אביטל מאוטוריטה העבירה אותנו תהליך מעמיק וחיוני של מיפוי צרכי הדרכה עבור מחלקת קשרי התומכים ובסופו סדנה מעשית מעשירה לצוות.
התהליך המקדים – הפרטני והיסודי – כלל בין היתר הרכבת פרופיל ביצועים וכישורים לכל נציג במחלקה, קבלת פידבק מפורט מראש הצוות, האזנות לשיחות של הנציגים כמו גם שיחות לקוח סמוי יזומות מצידה של אורית.
ע"י כל אלו הצליחה אורית לייצר שפה משותפת ואחידה עם הנציגים תוך ייצוג מהימן של רוח הארגון, יעדיו ומטרותיו.
ההנחיה הסדנאית בת 7 השעות הייתה מפרה ומרתקת עבור הנציגים.
השיפור ביכולות ובביצועים ניכר בשטח וממשיך להשפיע באופן חיובי על תפקוד המחלקה.
הנציגים יצאו מהסדנא מרוצים ומלאי רעיונות ואף ביקשו סדנאות נוספות עם אורית.
התהליך ככלל היה מעשיר, מעורר השראה וייחודי והציג זווית מרעננת של תחום ההדרכה והחניכה במוקדים ובכלל".

שלמה פלדמן, מנהל שימור ופיתוח.

"השתמשנו בשירותי אוטוריטה לטובת פיתוח כלי מדידה לרמת השירות הניתן בסניפים ולסדנאות בנושא שירות לבנקאים.
במסגרת זו, שלוש קבוצות של כ-25 בנקאים בכל קבוצה, עברו הנחייה סדנאית בנושא איכות השירות.
הסדנאות היו מותאמות לעולם ולשפה הבנקאית, חוויתיות ומשלבות דיונים והפעלות.
אורית, כפי שבנתה את רצף התכנים, הכלים הפרקטיים ששילבה במהלכם, האופן בו ניהלה את המפגשים והנחתה את הסדנאות הצליחה להעניק לבנקאים ערך מוסף בעבודתם השוטפת,
להעביר את המסר השירותי אליו חותר הבנק ובו הוא רואה יעד ולהעביר את המסר כי שיפור רמת השירות הינו רווח של כל העוסקים במלאכה, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית".

נעמה בנישו, מנהלת יחידת מוצרי אשראי פיקוח ובקרה.

 

לוגו הדבר הבא

"..תהליך העבודה המשותף והמקצועי כלל תחקיר מעמיק והתאמת התכנים באופן מדוייק לצרכי המנהלים שלנו.
הסדנא עצמה הועברה בצורה עניינית ומעניינת תוך שימוש בכלים ומתודות מקוריים ומרעננים
ויחד עם זאת ברגישות רבה לקולו העולים מהשטח ומתן מענה עבורם תוך כדי הסדנא, ומבלי לגרוע מהתכנים שנקבעו מראש.
כל אלה, כמו גם שיחת הסיכום והפקת הלקחים שקיימנו אחרי הסדנא מעידים על מקצועיות רבה,
על הקשבה אמיתית וניסיון רב בהתאמת התכנים לצרכי הלקוח".

גל שלום, מנהלת התכנית.