אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

תהליכי פיתוח מנהלים במוקדים

_MG_7555☚ הקדמה: פרופסיית ניהול מוקד הינה מכלול של תורה, מיומנויות, תפישות וכלים יישומיים המשמשים להגשמת מטרות השירות והמכירות של הארגון.
מנהלי מוקדים המובילים יחידות מוקדיות נדרשים, לא אחת, להוביל תהליכי פיתוח ובעצם, להוביל את המוקד לשלב הבא בהתפתחות שלו.
מניהול מוקד קטן ואינטימי בו הם מנהלים באופן ישיר את הנציגים ומכירים את כל תהליכי העבודה על בוריים, נעשה שינוי, ומנהלי המוקדים נדרשים לעמוד בראש אופרציה רחבה יותר, המחייבת אותם לפתח מיומנויות נוספות ומורכבות יותר.

☚ בין האתגרים המרכזיים למנהלי מוקדים :

✓ האצלה וביזור סמכויות
✓ ניהול ופיתוח מנהלים

✓ ניהול זמן ומשימות
✓ הנעת מנהלים ועובדים
✓ פיתוח ראייה המערכתית רחבה וכוללת
✓ ייצוג הארגון והמערכת כלפי עובדי ומנהלי המוקד
✓ עבודה אפקטיבית ויעילה עם ממשקים
ועוד.

אופי תהליכי פיתוח המנהלים

_MG_7553אנו באוטוריטה מאמינים כי תהליכי פיתוח מנהלים נעשים באופן מיטבי כאשר ישנה מחויבות ופתיחות ללמידה מצד מנהל המוקד. אנו מצידנו, מקפידים להוביל את מנהל המוקד וללוות אותו בהתמודדויות השוטפות תוך מתן תמיכה 'מאחורי הקלעים', חידוד פני הדברים, מתן משוב ושיקוף התנהלות שוטפת.
בכל תהליכי פיתוח המנהלים אנו מקפידים על הצפת הקושי והגשת פתרונות אפשריים והולמים יותר להתנהלות הניהולית.
כמו כן, במהלך תהליך הפיתוח, אנו מציידים את מנהלי המוקדים בארגז כלים ניהוליים להתמודדות עם היבטים תפעוליים נדרשים לעבודת המוקד על מאפייניו, בד בבד לכלים ניהוליים-אנושיים הנדרשים לו.

 

לאילו מנהלים מתאים תהליך הפיתוח ?

_MG_7527

✔ מנהלים בתחילת דרכם הניהולית.
✔ מנהלים העומדים בפני פיתוח משמעותי בפעילות המוקדית. 
✔ מנהלים חסרי ניסיון בניהול מנהלים.
✔ מנהלים הנמצאים בקושי בהובלת המוקד לעמידה ביעדיו.
✔ מנהלים הנמצאים בקשיים בעבודה השוטפת הפנים-ארגונית.

רוצים לשמוע עוד על תהליכי פיתוח מנהלים ?  צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן.
אוטוריטה