אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

החזון שלנו
מיסוד, מיקצוע וביסוס גוף הידע המקיף בעולמות ה- Contact Centers תוך קידום כל העוסקים בתחום;
ברמה המקצועית, ברמה הפנים-ארגונית וביוקרת העיסוק.

איך אנחנו עושים את זה?

מעקב ולמידה מתמדת אחר התפתחות ענף המוקדים בעולם – אנו מקפידים לשתף בידע גם בעולם
הרחבת גוף הידע הקיים בישראל והנגשתו לכלל העוסקים בתחום – הכנסו לבלוג ועשו שימוש בכל הידע המוקדי
יצירה וביסוס נורמות למידת עמיתים – עקבו אחרינו והצטרפו למפגשים נוספים של 'אוטוריטה על הבוקר'
הדרכה ופיתוח מנהלי מוקדים ודרגי ביניים במיטב הידע והכלים הקיימים בתחום – הכירו את סמינר המנהלים שלנו
ייעוץ, ליווי, הדרכה והפיכת פעילויות שירות ומכירה למוקדים מקצועיים בעלי הישגים – קראו מה לקוחותינו מספרים

עקרונות העבודה ב'אוטוריטה' מותאמים לעבודה עם מוקדים ולמאפייניהם – 

✍ מקצוענות ולא פחות מזה
עולמות המוקדים מצריכים ידע נרחב בהיבטים שונים, החל מגיוס העובדים המתאימים ביותר ושימורם,
דרך בניית תהליכי המענה האפקטיביים ביותר, שגרות התפעול השוטף, הבקרה המקצועית, כלי הניהול המתקדמים ועוד. כל אלו ועוד נכללים בתורה המקצועית לעולם זה.
אך בכדי שידע זה יהיה בעל ערך נדרשות התאמה והטמעה מיטביות במטרה לאפשר למוקד לעמוד באתגרי השירות והמכירות ככלל ובאתגרים העומדים בפני הארגון בפרט.
אוטוריטה מציעה את גוף הידע ותורת הניהול המקצועיים בעולמות המוקדים תוך התאמתם לענף ואופי המוקד ובאמצעות כלים יישומיים להטמעה המיטבית במוקד, וזו מקצוענות.

✍ עשייה ומעורבות בשטח
אנחנו באוטוריטה מאמינים שהדרך להצליח טמונה בעשייה ולא בחליפה. הצלחת המוקד איננה מטרה סטטית הניתנת לכיבוש זוהר וחד פעמי אלא, ובדומה למאפייני המוקד, דינמית, אינטנסיבית ומצריכה עבודה שוטפת.
לשיטתנו, נדרשת עבודה מעשית בשטח, בזמן אמת, עם הנציגים והמנהלים,
עבודה המותאמת לאופי הארגון ולמטרותיו והיא זו שתוביל את המוקד להתקדמות הנחוצה לו.
הפן המעשי הנובע מהקנייה הדרגתית של תפישות, מיומנויות וכלים,
מאפשר למוקד לעקוף מכשולים, תוך העצמת הקיים ורכישת יכולות חדשות הלכה למעשה.
אוטוריטה פועלת מתוך השטח, הלכה למעשה, עם כלל הדרגים במוקד.

✍ גמישות מצבית מחויבת
מנסיוננו, תהליכי עבודה במוקדים מצריכים גמישות משתנה ונרחבת,
ובוודאי שתורת ניהול המוקד חייבת להיות מותאמת לעקרון זה.
המוקד אינו סביבה הרמטית כי אם יחידה עסקית המחויבת בזמן אמת לייצג בנאמנות את אסטרטגיית השירות והמכירות של הארגון ובד בבד לתת מענה למקרים ייחודים ומשתנים של לקוחות החברה.
על כן, שירותינו אינם כוללים ייעוץ תיאורטי ומפגשים תחת נורת הפלורסנט, כי אם שותפות אמיתית, של מומחים במוקדים, בקבלת ההחלטות במוקד.
אוטוריטה מקנה כלים ומיומנויות להתמודדות עצמאית ויעילה במציאות המוקדית הדינמית והמשתנה ומציעה מענים ייחודיים, תהליכי פיתוח תומכים ומעורבות בהתמודדות הניהולית השוטפת במוקד.