25.11.18
לכבוד: יובל מאואר, אוטוריטה – להישגים ממוקדים
יובל (יובי) היקר,
רציתי להודות לך על סדנת השירות שהעברת לצוות שירות הלקוחות ב- R-club.
קאנטרי רמת רחל נפתח מחדש לאחר תקופת שיפוצים ארוכה בדיוק לקראת עונת הקיץ העמוסה.
עם הפתיחה הורחב צוות עובדי שירות הלקוחות והיה צורך להכשיר את העובדים, להתוות נהלים ולקבע את ה"אני מאמין" של משרד שירות הלקוחות במענה ללקוחות, טיפול במשברים ובשימור לקוחות קיימים.
התחושה היא שמצאנו את האחד המתאים לעבור יחד איתו את המסע.
היה לי באופן אישי העונג לעבוד מולך כבר משלב תיאום הציפיות, ניכרת הייתה עבודת ההכנה המעמיקה עוד לפני המפגש הראשון עם העובדים.
המפגשים הועברו בצורה קולחת ומקצועית ובצורה הומוריסטית ומרתקת, וכל מפגש היה חוויתי ומלמד.
יצאנו בתחושה שקיבלנו את הכלים המתאימים לביצוע עבודתנו בצורה הטובה ביותר ושאנחנו מבינות יותר את הלקוח שלנו וכך מצליחות לתת מענה מתאים לעומד מולנו.
אני רוצה להמליץ לכל ארגון הרוצה לפתח ולשפר את שירות הלקוחות שלו להיעזר בשירותיו של יובל!
ובנימה אישית מאוד, רוצה לאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך! המשך לעשות חייל ולדייק את התקשורת הבין אישית שלנו כנותני שירות.
בקרוב מאוד נקבע מפגש נוסף! ?
בהערכה רבה,
אורטל חן
מנהל שירות לקוחות R-club