הצטיינות בשביעות רצון לקוחות והרחבת סל לקוח דורשים הכרות מעמיקה בעולמות השירות והמכירה,
עולמות השלובים זה בזה ובמיומנויות הנדרשות להפעלתם בהצלחה.
אוטוריטה תבנה עבורך את תהליכי השירות והמכירה האפקטיביים ביותר ליצירת חווית לקוח איכותית
וזאת תוך שימוש במשאבים הקיימים בארגון ובהתאם לקצב הגדילה וההתפתחות שתרצה לייצר.
אנו נדאג לספק לך כלים חיוניים לשיפור מערך השירות והמכירות שלך בכלל המדדים המפורטים:
- יחסי ההמרה ויעדי הרווחיות
- מערך בקרת האיכות ושיפור הביצועים
- איכות תהליך השירות והמכירה ללקוחות
- אורך ומשך מעגל הטיפול בלקוחות
- רמה ואיכות מיומנויות המענה ללקוחות
- איכות המענה להתנגדויות הנפוצות של הלקוחות
- איכות ואופי המענים להתמודדות יעילה במצבים מורכבים
לאחר העמקה בהיבטים אלו ונוספים נבנה עבורך תשקיף לאופי מערך השירות והמכירות הקיים בארגונך ונספק לך כלים, שיטות ותהליכים לשיפורם.