סדנאות מכירות וטיפול בהתנגדויות

סדנאות מכירות וטיפול בהתנגדויות מבית אוטוריטה

אנו באוטוריטה עושים ה-כ-ל בכדי שהסדנאות שלנו לא יהיו עוד מוצר מדף שיהפוך בעתיד לזיכרון חוויתי בקרב הנציגים. אצלנו, סדנאות מיומנויות מכירות מדברות את שפת המוקד, על נציגיו ולקוחותיו, ועושות שימוש בדוגמאות ממשיות מהשטח, המענה.
אנו מאמינים שישנה חשיבות רבה ליצירת חוויה חיובית והקניית ערך מוסך והעשרה לנציגי מוקד המכירות, אך מהיכרותנו הרבה עם מוקדים טלפוניים  – אין די בכך.

סדנאות מכירות וטיפול בהתנגדויות שאנו מציעים כוללות התייחסות למס' מרכיבים חשובים, ביניהם:
א. חווית המכירה בשיחה עם הלקוח; התנגדויות שכיחות וקשיים שחוזרים על עצמם.
ב. חווית הנציג בשיחת המכירה; דרכי התמודדות, גורמים לתסכול וקושי ותפישת מכירות קיימת.
ג. תודעת המכירות הרצויה למוקד; אופן תפישת הלקוח והפנייה אליו ו/או ממנו, המסרים שיש להעביר ללקוחות ועוד.
ד. כלים יישומיים לשיפור חווית הנציג בשיחת המכירה ובהכרח, כתוצאה מזה, את חווית הלקוח ותוצאות השיחה.

בתמונה: 'חדר כושר' לאימון מכירות לצוות נציגי תיאום פגישות. חדר הכושר מתקיים באופן שוטף ולאחר העברת הסדנאות הנדרשות, במטרה להעמיק בהטמעת הטכניקות והמיומנויות שנרכשו.

אנו מאמינים שיכולות מכירה הינן מיומנויות נרכשות שניתן ואף צריך לפתח ולשכלל כל הזמן, תוך כדי עבודה במוקד.
על כן, אנו מקפידים לשלב תרגולים מעולם התוכן במסגרת הסדנאות שלנו.
במקביל לכך, אנו מספקים לנציגי המכירות גם מענים להתמודדות עם התנגדויות וקשיים בתהליך המכירה, תוך כדי הסדנאות.

בכדי להמחיש לנציגי המוקד את הטכניקות והגישה הנכונה להובלת שיחת מכירה אנו עושים שימוש במגוון כלים. ביניהם –
*הפעלות ומשחקים בצוותים ובזוגות
*סרטונים ואמצעי המחשה וויזואליים
*דיונים ומתן במה לשיתוף תוך עידוד להביע דעה אישית
*סימולציות ומשחקי תפקידים
ועוד.

מאחר ואנו מתחייבים לסדנאות מכירות וטטיפול בהתנגדויות המספקות מענה ממוקד לצרכי המוקד ומדברות את שפתו, טרם הסדנא, אחד מחברי הצוות שלנו יגיע למוקד, יבצע הקשבות לשיחות, ישוחח עם המנהלים והנציגים וישמע ישירות מהם על הקשיים בהובלת שיחת מכירה לסגירה ולהצלחה.
לעיתים, אנו אף ממליצים על שינוי בתסריטי השיחה, במבנה התהליך המכירתי ובהוספת נוהלי עבודה מוקדיים שיכולים לתרום רבות לשיפור תהליך המכירה הקיים במוקד ובהכרח גם לתוצאות ולביצועי המוקד בכללותו.
כמובן לאחר תיאום ציפיות ואישור הדרג המנהל נוכל גם לחשוף את נציגי המוקד לנוהל, דרכי העבודה החדשות שביססנו יחד אתכם ואף נקפיד להדגיש ולהמחיש את הרציונל להם – כבר במהלך הסדנא עצמה.

רוצים לשמוע עוד על סדנאות מכירות / טיפול בהתנגדויות, שאנו מציעים למוקדים ?
צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים