תהליכי פיתוח מנהלים במוקדים

תהליכי פיתוח מנהלים במוקדים

_MG_7555☚ הקדמה: פרופסיית ניהול מוקד הינה מכלול של תורה, מיומנויות, תפישות וכלים יישומיים המשמשים להגשמת מטרות השירות והמכירות של הארגון.
מנהלי מוקדים המובילים יחידות מוקדיות נדרשים, לא אחת, להוביל תהליכי פיתוח ובעצם, להוביל את המוקד לשלב הבא בהתפתחות שלו.
מניהול מוקד קטן ואינטימי בו הם מנהלים באופן ישיר את הנציגים ומכירים את כל תהליכי העבודה על בוריים, נעשה שינוי, ומנהלי המוקדים נדרשים לעמוד בראש אופרציה רחבה יותר, המחייבת אותם לפתח מיומנויות נוספות ומורכבות יותר.

☚ בין האתגרים המרכזיים למנהלי מוקדים :

✓ האצלה וביזור סמכויות
✓ ניהול ופיתוח מנהלים

✓ ניהול זמן ומשימות
✓ הנעת מנהלים ועובדים
✓ פיתוח ראייה המערכתית רחבה וכוללת
✓ ייצוג הארגון והמערכת כלפי עובדי ומנהלי המוקד
✓ עבודה אפקטיבית ויעילה עם ממשקים
ועוד.

אופי תהליכי פיתוח המנהלים

_MG_7553אנו באוטוריטה מאמינים כי תהליכי פיתוח מנהלים נעשים באופן מיטבי כאשר ישנה מחויבות ופתיחות ללמידה מצד מנהל המוקד. אנו מצידנו, מקפידים להוביל את מנהל המוקד וללוות אותו בהתמודדויות השוטפות תוך מתן תמיכה 'מאחורי הקלעים', חידוד פני הדברים, מתן משוב ושיקוף התנהלות שוטפת.
בכל תהליכי פיתוח המנהלים אנו מקפידים על הצפת הקושי והגשת פתרונות אפשריים והולמים יותר להתנהלות הניהולית.
כמו כן, במהלך תהליך הפיתוח, אנו מציידים את מנהלי המוקדים בארגז כלים ניהוליים להתמודדות עם היבטים תפעוליים נדרשים לעבודת המוקד על מאפייניו, בד בבד לכלים ניהוליים-אנושיים הנדרשים לו.

 

לאילו מנהלים מתאים תהליך הפיתוח ?

_MG_7527

✔ מנהלים בתחילת דרכם הניהולית.
✔ מנהלים העומדים בפני פיתוח משמעותי בפעילות המוקדית. 
✔ מנהלים חסרי ניסיון בניהול מנהלים.
✔ מנהלים הנמצאים בקושי בהובלת המוקד לעמידה ביעדיו.
✔ מנהלים הנמצאים בקשיים בעבודה השוטפת הפנים-ארגונית.

רוצים לשמוע עוד על תהליכי פיתוח מנהלים ?  צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן.
אוטוריטה

 

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קרא עוד
"רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים