סדנאות מיומנויות רכות

סדנאות מיומנויות רכות

שורה תחתונה – מתחילים מהסוף

ישנו מגוון אדיר של מיומנויות רכות הנדרשות לצוותים במקום העבודה, אם אתם מחפשים אחר סדנא חוויתית המשלבים תנועה והפעלות ולצד זה מספקת כלים מעשיים לצוותי העובדים שלכם – הגעתם למקום הנכון!

מה זה בכלל – סדנאות מיומנויות רכות?

סדנאות המיומנויות הרכות של אוטוריטה תמיד יהיו ממוקדות בתופעות הצוותיות בהן תרצו לטפל.
מטרת הסדנאות הינה חשיפה, למידה ואימוץ של כלים חדשים שיאפשרו לצוות העובדים שלכם לפתח ולשכלל את יכולותיהם הרכות. בין נושאי הסדנאות תוכלו למצוא גם נושאים כגון – אחריותיות בצוות, אסרטיביות אמפתית, ניהול זמן, יצירתיות וחשיבה מתפתחת, חשיבה תוצאתית, ניהול קונפליקטים ועוד ועוד.
תכני הסדנאות לא מועברים כסיסמאות אלא ככלים יישומיים, בשפת המשתתפים, ובאמצעות תרגולים מעשיים ודוגמאות מעולם התוכן של הצוות.

למי הסדנאות מתאימות?

הסדנאות שונות ומגוונות ומתאימות לצוות מחלקות, צוותים מקצועיים וצוותי ניהול שונים.
המכנה המשותף יכול להיות השייכות המבנית או המקצועית ובכל מקרה, על בסיס זה ייבנו ויותאמו תכני המופע.

מה סדנאות המיומנויות כוללות?

הסדנאות שלנו מותאמות לעולם התוכן של המשתתפים ולכן לפני כל סדנא אנו מבצעים מיפוי צרכים מקדים שמאפשר לנו להבין את צרכי הצוות ואופיו.
המופע הסדנאי כולל הפעלות, סימולציות, משחקים, סרטונים ותחרויות ובעצם – כל מה שצריך בכדי להפוך את הלמידה למהנה, יעילה ואפקטיבית.

בסיום כל סדנט המשתתפים מקבלים  Take Awayהמכיל את עיקרי הכלים שנלמדו והמלצות ייעוציות (כי הרי אנחנו יועצים ארגוניים) לפעילויות הטמעה מיטביות להמשך דרכם.

מה עוד חשוב לדעת על הסדנאות?

שאנחנו באוטוריטה מקפידים להביא לסדנאות זוויות חדשות להתמודדות עם מצבים מוכרים בעולם העבודה והארגונים ושחשוב לנו מאוד שהצוות שלכם ייצא מגובש יותר ובטוח יותר ביכולותיו, ברמה הפרטנית והקבוצתית כאחד.

לקריאה נוספת על סדנאות מיומנויות רכות:

 

הכי טוב ללמוד מהשטח

במצטבר, העברנו כבר אלפי שעות הנחייה קבוצתית והתמונות וגם הלקוחות השונים שלנו יעידו על החוויה, על הלמידה ועל הערך שקיבלו בסדנאות.
אז הנה מדגם המלצות שלהם ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר

חגית שגיא – מנהלת מכירות והדרכה, מדטון-הדים
"ההדרכה הייתה חווייתית מעניינת ומעשירה, הצלחת להוציא שיתוף פעולה מכל המשתתפים – גם הנמנעים יותר, והביישנים. התכנים היו ממוקדים, רלוונטיים ומותאמים לאוכלוסיה שנכחה במפגש, ויצאנו עם כלים ישימים, אשר אנו רואות את עצמינו ואת המנהלים שנכחו מיישמים כבר בלו"ז העבודה שלנו. בהחלט קיבלנו ביטחון רב יותר במיקוד ומיצוי יום העבודה".

שלמה פלדמן – מנהל שימור ופיתוח, גרינפיס ים תיכון
"ההנחיה הסדנאית הייתה מפרה ומרתקת עבור הצוות. השיפור ביכולות ובביצועים ניכר בשטח וממשיך להשפיע באופן חיובי על תפקוד המחלקה."

גל שלום – מנהלת תכנית 'הדבר הבא'
"הסדנא עברה בצורה עניינית ומעניינת תוך שימוש בכלים ומתודות מקוריים ומרעננים וביחד עם זאת ברגישות רבה לקולות העולים מהשטח ומתן מענה עבורם תוך כדי הסדנא, ומבלי לגרוע מהתכנים שנקבעו מראש"

עו"ד לירן כפיר – סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות, החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין
"הכלים שהוקנו במסגרת הסדנא, נבנו והותאמו עבורנו ובכך תרמו להעמקת הלמידה של הצוות".

אורטל חן – מנהלת שירות לקוחות R-CLUB
"המפגשים הועברו בצורה קולחת ומקצועית, בצורה הומוריסטית ומרתקת. כל מפגש היה חוויתי ומלמד. יצאנו בתחושה שקיבלנו את הכלים המתאימים לביצוע עבודתנו בצורה הטובה ביותר"

הגיע הזמן להקנות כלים רכים לצוות שלכם?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים