ניוזלטר ספטמבר 2019

✔  חודש ספטמבר באוטוריטה היה מגוון במיוחד!
אז מה היה לנו החודש, רגע לפני החגים?
מדריך יישומי למנהל חדש במוקד קיים, סדנאות למנהלים ונציגים,
ביקור במוקד השירות והמידע של משרד המשפטים
כנס 'אוטוריטה על הבוקר'
סרטון נוסף בפינתנו 'אוטריטה מארחת'
ומתנה ענקית מהעוקבים שלנו – 2,000 לייקים בפייסבוק!

בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן > באתר > ובדף הפייסבוק שלנו

✦ ✦ ✦ ✦

 

⚠️שימו לב לפער! ⚠️
שלטי אזהרה בכניסה לתפקיד ניהולי חדש לא נמצאים בשפע!
כלומר, הם נמצאים שם כל הזמן, אבל מי באמת עוצר להבחין בהם?
המדריך החדש שלנו נועד לסייע לכם בשלב הקליטה כמנהלים חדשים במוקד קיים!
וגם אם לא עשיתם שינוי בתפקיד לאחרונה, עדיין תוכלו למצוא במדריך זה לא מעט.
קבלו כללי התנהלות שיוכלו לשמש אתכם בתפקיד הנוכחי או בתפקיד הבא שלכם ☺️

הקליקו להורדת המדריך 👇

 

 

✔ כנס נוסף של 'אוטוריטה על הבוקר' בוצע בהצלחה! ✨
פגשנו בכנס מנהלי מוקדים, מענפים שונים ובעולמות שונים ונושא משותף שמדבר לכולם
** אתגר השימור במוקד **
היו שיתופים, היו סימני שאלה, עלו רעיונות והייתה מוכוונות גדולה ללמידה 🙂
תודה לכל המנהלים שהצטרפו אלינו לדיון פורה על פתרונות לשימור לנציגים במוקד!
היה תענוג לפגוש, להכיר וללמוד מכולכם!
רוצים לקבל פרטים על הכנסים הבאים שלנו? הירשמו ועקבו אחרינו 

הקליקו לצפייה באלבום המלא 👇

 

 

✔ אוטוריטה בביקורי מוקדים, והפעם משרד המשפטים! 🔍
הדרמנו עד באר שבע לביקור במוקד השירות והמידע של משרד המשפטים
ותאמינו לנו שהיה שווה את זה!
פגשנו צוות חזק, מקצועי ועם תחושת שליחות עצומה.
מוזמנים לקרוא את הטיפים שלהם ובוודאי תמצאו כמה שמתאימים גם למוקד שלכם 🙂

הקליקו 👇 לקריאת הטיפים המלאים

 

 👍 כמתנה לחג, הגענו ל-2000 לייקים – בזכותכם! 👍
תודה רבה לכל אחת ואחד מכם, אנחנו מבטיחים להמשיך להשקיע, להפתיע ולהיות
יצירתיים עבורכם!
המשיכו לעקוב, להגיב ולשתף…

יש נושא שמעניין אתכם במיוחד? כתבו לנו!

✔ סרטון נוסף בפינתנו 'אוטוריטה מארחת'
איתנו הפעם, נעמה מאואר, פיזותרפיסטית ומדריכת פילאטיס.
איך הכי בריא לשבת כשיושבים בעמדה מוקדית שעות רצופות?
מה עושים כדי לשמור על הגב והצוואר בישיבה ממושכת מול מחשב?
ועוד תשובות לשאלות חשובות מחכות לכם בסרטון החדש

👈 הקליקו לצפייה

✔ קורס ניהול ממוקד ב- הפניקס smart
שימו לב לאנרגיות!!!
ככה נראים מנהלים שהם גם מאמנים💪🏻
רגע לפני החגים נפגשנו עם המנהלים האלופים של הפניקס smart, מבית הפניקס חברה לביטוח לקפסולת ׳המנהל כמאמן׳ 💊
מה נגיד לכם… הרווח כולו של הנציגים שלהם 😉
גם אתם רוצים לפתח את מיומנויות הניהול של הצוות שלכם?
כתבו לנו 
 👈 הקליקו לצפייה באלבום המלא

✦ ✦ ✦ ✦

 ** בהזדמנות זו נאחל לכולכם **
שנה טובה ומתוקה 🍯
ב💗 מצוות אוטוריטה

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?

אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!

שיתוף הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

כתבות נוספות

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קרא עוד
"רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים