חזון ועקרונות

החזון שלנו

מיסוד, מיקצוע וביסוס גוף הידע המקיף בעולמות ה-– Contact Centers תוך קידום כל העוסקים בתחום; ברמה המקצועית, ברמה הפנים-ארגונית וביוקרת העיסוק.

לטובת מימוש החזון אנו מובילים את קהילת העוסקים במוקדים בישראל ומקפידים –
– לקיים אירועי קהילה בתחומים המקצועיים השונים בעולם המוקדים
– לפרסם תכנים מקצועיים באופן שוטף עבור כלל העוסקים בעולם המוקדים
– לשתף בחקרי מקרה מהמוקדים שאנו מלווים ומהצלחות מוקדיות
– להעשיר, להרחיב ולשכלל את גוף הידע המוקדי הכתוב עם כלים מעשיים מהארץ ומהעולם

עקרונות העבודה באוטוריטה

עקרונות העבודה באוטוריטה מותאמים לעבודה עם ובמוקדים  

מקצוענות ולא פחות מזה
עולמות המוקדים מצריכים ידע נרחב בהיבטים שונים, החל מגיוס העובדים המתאימים ביותר ושימורם,
דרך בניית תהליכי העבודה המיטביים, שגרות הניהול היעילות בשוטף, מנגנוני בקרת האיכות, כלי הניהול המתקדמים ועוד. כל אלו ועוד נכללים בתורה המקצועית שלנו.
אבל, כדי שהידע הזה יהיה בעל ערך נדרשת התאמה מירבית לאופיו של כל מוקד ומוקד ותהליכי הטמעה תומכרים שיאפשרו, הלכה למעשה, לכל מוקד ומוקד, להתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפניו.
אוטוריטה מציעה את גוף הידע ותורת הניהול המקצועיים בעולמות המוקדים תוך התאמתם לענף ואופי המוקד ובאמצעות כלים יישומיים להטמעה המיטבית במוקד, וזו מקצוענות.

עשייה ומעורבות בשטח
אנחנו באוטוריטה מאמינים שהדרך להצליח טמונה בעשייה בשטח, ברצפת המוקד. הצלחת המוקד איננה מטרה סטטית וניתנת לכיבוש חד פעמי אלא, (ובדומה למאפייני המוקד), דינמית, אינטנסיבית ומצריכה עבודת תחזוק ושכלול שוטפות.
עבודה מעשית בשטח, בזמן אמת, עם הנציגים והמנהלים, עשייה המותאמת לאופי הארגון ולמטרותיו – היא זו שתוביל את המוקד קדימה בבטחה.
הפן המעשי הנובע מהקנייה הדרגתית של תפישות, מיומנויות וכלים,
מאפשר למוקד לעקוף מכשולים, תוך העצמת הקיים ורכישת יכולות חדשות הלכה למעשה.
אוטוריטה פועלת מתוך השטח, עם כלל הדרגים במוקד – ואנחנו נהנים מכל רגע

גמישות מצבית מחויבת
מנסיוננו, תהליכי עבודה במוקדים מצריכים גמישות משתנה ונרחבת,
ובוודאי שתורת ניהול המוקד חייבת להיות מותאמת לעקרון זה.
המוקד אינו סביבה הרמטית כי אם יחידה עסקית המחויבת בזמן אמת לייצג בנאמנות את אסטרטגיית השירות והמכירות של הארגון ובד בבד לתת מענה למקרים ייחודים ומשתנים של לקוחות החברה.
על כן, שירותינו אינם כוללים ייעוץ תיאורטי ומפגשים תחת נורת הפלורסנט, כי אם שותפות אמיתית, של מומחים במוקדים, בקבלת ההחלטות במוקד.
אוטוריטה מקנה כלים ומיומנויות להתמודדות עצמאית ויעילה במציאות המוקדית הדינמית והמשתנה ומציעה מענים ייחודיים, תהליכי פיתוח תומכים ומעורבות בהתמודדות הניהולית השוטפת במוקד.

הגיע הזמן לקחת את המוקד שלכם לשלב הבא?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים