אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

שיפור ביצועים במוקדים

בסביבה העסקית בה הארגון שלך פועל בוודאי הבחנת כי המתחרים שלך מציעים שירותים ומוצרים בעלי אופי זהה או דומה מאוד לאלו שלך.
3 גורמים מרכזיים יכולים לייחד את הארגון שלך באמצעות המוקד המופעל על ידו:

_MG_7320א. המשאב האנושי ואופן ניהולו מהווים ערכים מוספים משמעותיים ליכולתך להתבלט.
מרצפת הייצור ועד השדרות הניהוליות – המשאב האנושי, על הכישורים, הכלים והתפישה בה הוא אוחז, יקבע אם ארגונך יתנהל בבינוניות או יצטיין בעשייה.
ב.תהליכי עבודה מוקדיים מוכחים בהצלחתם ומותאמים לצרכי הארגון ולצרכי לקוחותייך.
ניהול שגרות עבודה מוקדיות והקפדה על תפעול הפעילות באופן מותאם לעולמות המוקדים הטלפוניים אינן משימות של מה בכך ויחד עם זאת משפיעות באופן ישיר על ביצועי הארגון והצלחותיו.
תהליכי העבודה המוקדיים שאנו מציעים מותאמים לעולמות התוכן הרלוונטיים של המוקד.
☚ ניתן לראות שונות מובהקת גם בתהליכי שיפור ביצועים במוקדי שירות לעומת אלו המאפיינים מוקדי מכירות. להרחבה בנושא, לחצו על הקישורים.

ג. כלים טכנולוגיים, התנהגותיים ופתרונות מתקדמים למתן שירות וניהול תהליכי מכירה באיכות הגבוהה ביותר.
הכרות מעמיקה עם צרכי השוק והסטנדרטים הנדרשים למצוינות בעולמות השירות והמכירות במוקדים יעניקו לך יתרון משמעותי מול כל המתחרים שלך.

⇚ המפתח להצלחה טמון בחיבור בין שלושת הגורמים האלו ואנחנו יודעים לעשות זאת עבורך!
בידי אוטוריטה הכלים, הידע והניסיון להוביל להתייעלות והצלחות במוקדי הפעילות שלך.
המומחיות שלנו משמשת מוקדים רבים ומוכיחה עצמה בפעילויות במגוון ענפי השוק העסקי. ביניהם, עולם התיירות, המזון, הנדל"ן, הפיננסים, התחבורה, עיריות ורשויות מקומיות, העולם הסלולרי, המגזר שלישי, הממשלתי ועוד.

⇚ ארגז הכלים והמתודות של אוטוריטה התפתח מתוך העשייה והוביל אותנו לבניית
מודל המבוסס על היכולת להיות המנוע המזין לתהליכי הפיתוח והשיפור במוקדי ארגונים שונים ומגוונים
ולסלול עבורם את הדרך להפוך את המוקד בארגון למוקד ההצלחה.

קראו על תהליכי שיפור ביצועי מוקדים מפי לקוחותינו.

לפרטים נוספים על תהליכי שיפור ביצועים במוקדים, צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!

%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%95-%d7%a9%d7%a7%d7%95%d7%a3