אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

סדנאות מכירות וטיפול בהתנגדויות מבית אוטוריטה

אנו באוטוריטה עושים ה-כ-ל בכדי שהסדנאות שלנו לא יהיו עוד מוצר מדף שיהפוך בעתיד לזיכרון חוויתי בקרב הנציגים. אצלנו, סדנאות מיומנויות מכירות מדברות את שפת המוקד, על נציגיו ולקוחותיו, ועושות שימוש בדוגמאות ממשיות מהשטח, המענה.
אנו מאמינים שישנה חשיבות רבה ליצירת חוויה חיובית והקניית ערך מוסך והעשרה לנציגי מוקד המכירות, אך מהיכרותנו הרבה עם מוקדים טלפוניים  – אין די בכך.

סדנאות מכירות וטיפול בהתנגדויות שאנו מציעים כוללות התייחסות למס' מרכיבים חשובים, ביניהם:
א. חווית המכירה בשיחה עם הלקוח; התנגדויות שכיחות וקשיים שחוזרים על עצמם.
ב. חווית הנציג בשיחת המכירה; דרכי התמודדות, גורמים לתסכול וקושי ותפישת מכירות קיימת.
ג. תודעת המכירות הרצויה למוקד; אופן תפישת הלקוח והפנייה אליו ו/או ממנו, המסרים שיש להעביר ללקוחות ועוד.
ד. כלים יישומיים לשיפור חווית הנציג בשיחת המכירה ובהכרח, כתוצאה מזה, את חווית הלקוח ותוצאות השיחה.

בתמונה: 'חדר כושר' לאימון מכירות לצוות נציגי תיאום פגישות. חדר הכושר מתקיים באופן שוטף ולאחר העברת הסדנאות הנדרשות, במטרה להעמיק בהטמעת הטכניקות והמיומנויות שנרכשו.

אנו מאמינים שיכולות מכירה הינן מיומנויות נרכשות שניתן ואף צריך לפתח ולשכלל כל הזמן, תוך כדי עבודה במוקד.
על כן, אנו מקפידים לשלב תרגולים מעולם התוכן במסגרת הסדנאות שלנו.
במקביל לכך, אנו מספקים לנציגי המכירות גם מענים להתמודדות עם התנגדויות וקשיים בתהליך המכירה, תוך כדי הסדנאות.

בכדי להמחיש לנציגי המוקד את הטכניקות והגישה הנכונה להובלת שיחת מכירה אנו עושים שימוש במגוון כלים. ביניהם –
*הפעלות ומשחקים בצוותים ובזוגות
*סרטונים ואמצעי המחשה וויזואליים
*דיונים ומתן במה לשיתוף תוך עידוד להביע דעה אישית
*סימולציות ומשחקי תפקידים
ועוד.

מאחר ואנו מתחייבים לסדנאות מכירות וטטיפול בהתנגדויות המספקות מענה ממוקד לצרכי המוקד ומדברות את שפתו, טרם הסדנא, אחד מחברי הצוות שלנו יגיע למוקד, יבצע הקשבות לשיחות, ישוחח עם המנהלים והנציגים וישמע ישירות מהם על הקשיים בהובלת שיחת מכירה לסגירה ולהצלחה.
לעיתים, אנו אף ממליצים על שינוי בתסריטי השיחה, במבנה התהליך המכירתי ובהוספת נוהלי עבודה מוקדיים שיכולים לתרום רבות לשיפור תהליך המכירה הקיים במוקד ובהכרח גם לתוצאות ולביצועי המוקד בכללותו.
כמובן לאחר תיאום ציפיות ואישור הדרג המנהל נוכל גם לחשוף את נציגי המוקד לנוהל, דרכי העבודה החדשות שביססנו יחד אתכם ואף נקפיד להדגיש ולהמחיש את הרציונל להם – כבר במהלך הסדנא עצמה.

רוצים לשמוע עוד על סדנאות מכירות / טיפול בהתנגדויות, שאנו מציעים למוקדים ?
צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!