אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

חברות מיקור חוץ להקמה והפעלת מוקדים טלפוניים נדרשות לרמת מומחיות גבוהה מאוד בהפעלת מוקדים.
ניהול מוקד כיחידת רווח והפסד הנשענת על שביעות רצון של שני לקוחות שונים – לקוחות הקצה המתקשרים ולקוחות החברה עבורם המוקד מופעל, אינה משימה פשוטה כלל ועיקר.
אנו באוטוריטה, בקיאים בעולמות המוקדים הטלפוניים ובעלי ניסיון נרחב בייעוץ ופיתוח ארגוני המותאם לעולמות מיקור החוץ.
לחברות מיקור חוץ המפעילות מוקדים טלפוניים ברשותינו סל רחב של שירותים שבאמצעותו תוכלנה החברות –

✓ לשכלל ולייעל את עבודת המוקדים ולנהל אותן כיחידות רווח והפסד עצמאיות ורווחיות.
✓ לפתח פונקציות נדרשות ברמת המוקד שיספקו מענה לצרכי לקוחות החברה.
✓ לשפר את תהליכי העבודה מול לקוחות החברה עבורם מופעל המוקד.
✓ לעבות את מערך המעטפת למוקדים המספק מענה מקצועי לשיפור יכולותיהם.
ועוד.

☚ תהליכי פיתוח ארגוני בחברות למיקור חוץ מספקים מענה במס' רבדים מרכזיים;
1. מענה לצרכי ההתייעלות התמידית של מוקדי מיקור החוץ.
2. שיפור השירות הניתן ללקוחות של חברות מיקור החוץ.
3. שיפור יכולותיהן של חברות מיקור החוץ ברמה המקצועית בניהול מוקדים.

חברות למיקור חוץ מוצאות ערך רב בפיתוח הפעילות הארגונית שלהן המספקת למוקדים מעטפת מקצועית וקרקע פורייה לשיפור וייעול תהליכי העבודה. ואנו באוטוריטה, מקפידים להוביל תהליכים אלו בהתאם למשאבי הארגון, יכולותיו ושלב הגדילה בו הוא נמצא.

❞חברת טלאול מפעילה ומנהלת מוקדים רבים בתחומי מכירות, שירות, שימור לקוחות, ועוד. אנו מפעילים מוקדים, במספר אתרים ברחבי הארץ בשיטות Outsourcing ו- Insourcing. בשנים האחרונות נעזרנו בשירותיה של אורית מאוטוריטה במספר תחומים במקביל לעבודה השוטפת של מחלקת ההדרכה הפנימית בארגון. המובילים בהם:

1.פיתוח והנחייה של סדנאות בתחומי המיומנויות הרכות לדרגים השונים בארגון.
2. תהליכי שיפור ביצועים פרטניים במוקדים לשיפור רמת השירות ועמידה ביעדי מכירות.
3. פיתוח והטמעה של תהליכים חוצי ארגון, ביניהם;
פיתוח דרג חונכים במוקדים, קורסי עתודה ניהולית וקורסי ניהול למנהלים קיימים.

המקצועיות והניסיון של אורית אביטל, סייעו לנו לשפר  ולמקסם את יכולתנו בהקניית שירותי Call Center במגוון ענפים ובמוקדים בעלי מאפיינים מגוונים ומורכבים כאחד ❝
קרני קפלן, מנכ"ל משותף, טלאול CC.

❞החברות שידורית וביזנס סנטר, על מנהליהן ועובדיהן, נהנתו והתפתחו בזכות שירותי אוטוריטה.
תהליכי הפיתוח והייעוץ שהובילה אורית אביטל מאוטוריטה היוו אבן דרך משמעותית בקידום פעילות החברה. קידום רמתם המקצועית של המנהלים והנציגים וכמובן גם בהשגת היעדים הכמותיים והאיכותיים הנדרשים במוקדים אותם אנו מנהלים.
אורית למדה במהירות את החברות ואתגריהן וידעה להציע עבורנו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר תוך שימת דגש על מקצוענות ומעורבות בהתנהלות התפעולית של החברות  ❝
זיו שלו, מנכ"ל, שידורית וביזנס סנטר.

רוצים לשמוע עוד על שירותי בליווי ופיתוח מוקדי מיקור חוץ? צרו עימנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן.