אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

סמינר שיפור ביצועים במוקדים

 

סמינר שיפור ביצועים למוקדים טלפוניים

המחזור האחרון הסתיים בהצלחה ב-07/2018
לאלבום התמונות לחצו כאן

הקדמה: פרופסיית ניהול מוקד הינה מכלול של תורה, מיומנויות, תפישות וכלים יישומיים המשמשים להגשמת מטרות השירות והמכירות של הארגון.
מכלול זו הינו ארגז הכלים שכל מנהל מוקד נדרש לשאת בכדי לתרגם את חזון השירות והמכירות של הארגון למעשים התואמים את אופיו הייחודי של המוקד.
וחשוב לא פחות, אף לדעת להוציאם מן הכוח אל הפועל, במציאות הדינמית והאינטנסיבית המאפיינת את עולמות המוקדים. בל נשכח, כל זאת כאשר מאפיין מובנה הקיים ביעדי המוקד הוא הצורך לשיפור תמידי בביצועים.

רקע לסמינר: סמינר שיפור ביצועים במוקדים הינו הסמינר היחיד בישראל המותאם אך ורק למנהלי מוקדים, העוסק בעולם המוקדים ומדבר את שפתו.
הסמינר מציע למנהלי מוקדים תהליך למידה ממוקד, עשיר בכלים ובפרקטיקות הנדרשות לניהול מוקד בישראל, וכזה המגדיל משמעותית את ארגז הכלים של מנהלי המוקדים.
צוות אוטוריטה, העוסק בהובלה, ליווי וייעוץ לתהליכי שיפור ביצועים במוקדים, נחשף באופן יומ-יומי למוקדים מענפי השוק השונים, להתמודדויות, דרכי הפעולה והכלים היישומיים המובילים לתהליכי שיפור ביצועים.
אנו מאמינים כי מנהלי מוקדים מנהלים ומובילים תהליכי פיתוח ושיפור מתמידים במוקדים שלהם!

צפו בסרטון המציג בקצרה את הסמינר והנושאים המרכזיים בו:

מטרת הסמינר: הקניית כלים תפישתיים ויישומיים לתהליכי שיפור ופיתוח מוקדי שירות ומכירה טלפוניים.

מתודולוגיית הלמידה בסמינר: הסמינר משלב לימוד חומר תאורטי לצד חשיפה לחקר מקרים ומשולב בעבודה מעשית אישית וקבוצתית.

2

בין נושאי הסמינר:
✔ המוקד כמובלעת ארגונית ייחודית – מאפיינים, צרכים ודרישות
✔ הובלת תהליכי שיפור ופיתוח ארגוני – מבנה התהליך, שלביו, מאפייניו ואופן הוצאתו אל הפועל במוקד
✔ עקרונות הובלת תהליכי שיפור ביצועים במוקדים
✔ ערוצי ניהול תהליכי השיפור במוקד
✔ Case study מתהליכי שיפור ביצועים במוקדים
סקירת מגוון כלים יישומיים התורמים לתהליכי שיפור ביצועים במוקד

במסגרת הסמינר נענה על שאלות רבות, כגון –

✔ איך מאתרים היכן נעוץ הצורך המרכזי בשיפור ופיתוח במוקד?
✔ אילו עקרונות נדרשים להנחות מנהלים בכניסה לתהליך שיפור וטיוב במוקד?
✔ כיצד בונים תכנית עבודה מעשית לתהליך שיפור הביצועים במוקד?
✔ כיצד מובילים תהליכי הטמעה של שינויים במציאות כל כך מורכבת?
✔ מהם מאפייני ההצלחה של תהליכי שיפור ביצועים במוקד?

קהל היעד:
• מנהלי מוקדים בעלי ניסיון של שנה לפחות בניהול מוקד שירות או מכירות
• מנהלי מוקדים מחברות למיקור חוץ העוסקות במוקדים טלפוניים, במסגרת קורס מותאם לארגון.
• מנהלי מוקדים בתחילת דרכם – וותק של פחות משנה בניהול מוקד

 

משך הסמינר: 34 שעות אקדמיות על פני 4 ימים.

 

3

לפרטים על מועדי פתיחה ועל סמינר מותאם ארגון – צרו עמנו קשר.

רשמים ממשתתפי מהסמינר:
❞ 
מאוד נהניתי. התמקצעתי וקיבלתי שלל רעיונות ועצות לניהול המוקד. העיניים שלי נפתחו לדברים חדשים ואת התוצאות ראיתי באופן מידי במוקד. קיבלתי יחס אישי והכוונה אישית מעולה, אני מרגיש שאני יוצא מפה מנהל טוב יותר, יישר כוח! 
הסמינר היה מעבר לכל הציפיות! שיח המנהלים, ניתוח המקרים, הכלים היישומיים שניתנו לנו וכמובן אורית המדהימה והניסיון העשיר שלה. וכמובן גם הצוות שלה, תרמו לי המון. אין לי ספק שאמשיך ואיישם הרבה את הדברים שקיבלתי. תודה! 
בכל סדנא יש 'ביצי זהב' שלוקחים הלאה, בסמינר הזה, מילאתי סל מלא ב'ביצי זהב', מהתוכן ומהשיח בין המשתתפים ❝
הסמינר היה מעולה ומאוד תרם למכלול הכלים של ניהול המוקד 
סמינר שסיפק סל כלים מרשים מאוד להמשך ❝
המרצה מדהימה, קשובה ומקצועית ביותר ❝
הסמינר היה מעניין מאוד ומעשיר וגם פתח לי כיווני חשיבה ❝

על המנחה:
אורית אביטל – מנכ"ל 'אוטוריטה' המציעה ייעוץ וליווי ממוקדים לשיפור ביצועי מוקדים.
אורית בהכשרתה, בעלת M.A בסוציולוגיה ארגונית, מתמחה בהדרכה ובפיתוח ארגוני.
אורית בעלת ניסיון הדרכתי, ניהולי וייעוצי עשיר במכלול תחומי העבודה הכרוכים במוקדים.
במסגרת ניסיונה העשיר אורית מביאה עימה מומחיות יישומית לעולמות המוקדים בנושאים רבים , ביניהם –
חניכה ומשוב, הנעת עובדים, מדידה וניתוח נתונים ומגמות במוקד, בניית תהליכי שירות ומכירה במוקד, ניהול משברים במוקד ועוד.
אורית בעלת ניסיון נרחב בעבודה עם מוקדי שירות ומכירות בענפים שונים, הן בחברות למיקור חוץ והן בחברות המפעילות מוקדים באופן עצמאי.
עוד על אורית – לחצו כאן.

סמינר שיפור ביצועים במוקדים - אורית אביטל
אוטוריטה