אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

פיתוח ארגוני-תהליכי במוקדים

מניסיוננו, מוקדים מתחילים בפעילות טלפונית קטנה, המתפתחת יחד עם פעילות הארגון.
היקף הפעילות גדל בהתאמה וגם מידת המורכבות המטופלת בו.
תהליכי העבודה, לעיתים, נשארים זהים ואינם הולמים את ההתפתחות בפעילות שכבר הפכה למוקד.

 

☚ איפה מתחילים?
אנו באוטוריטה, נתקלים רבות בפעילויות מוקדיות ענפות, מרכזיות ומורכבות אשר לא זוכות להתכנות מוקד.
הקושי במצבים אלו אינו קשור דווקא בהגדרה הסמנטית כי אם בהבנה החשובה כי –
מוקד מצריך מסגרת מקצועית, כלים מקצועיים ומיומנויות ייחודיות להובלתו להישגים.

☚ ומה עושים אז?
מניסיוננו, מנהלים מזהים כי הפעילות תחתיהם הינה מוקד רק בעתות משבר הנוצרות בה.
לרוב מדובר בתקלות מקצועיות, תלונות לקוחות הנלוות עליהן, תחלופת עובדים גבוהה או ירידה מגמתית בביצועי הפעילות.
כאשר הקושי בולט ומשפיע על יחידות ארגוניות נוספות – זה הזמן לשים את המוקד במוקד ולהובילו להתנהל כמוקד מקצועי.

☚ איך עושים את זה?
אנו באוטוריטה מציעים שירותי פיתוח ארגוני במוקדים, כאלו שיספקו מענה לכלל ההיבטים הדרושים למוקד, ביניהם:

  • ✔ פיתוח תהליכי הפקת לקחים וניהול הידע המוקדי
    ✔ פיתוח תהליכי מיון גיוס וקליטה לפעילות המוקדית
    ✔ פיתוח תהליכי הכשרה והדרכה – ראשוניים ושוטפים לפעילות המוקדית
  • ✔ פיתוח תהליכי הערכה ומשוב להשבחה מקצועית של המשאב האנושי
  • ✔ פיתוח ובניית אפיקי קידום במוקד לשימור המשאב האנושי וטיפוחו 
  • ✔ פיתוח ובניית ממשקי עבודה בתוך הארגון תוך שימת דגש על המוכוונות השונה של המחלקות
  • ✔ פיתוח מערך בקרת איכות לשיפור הפעילות המקצועית במוקד
    ✔ פיתוח תהליכי 
    ניהול קשרי לקוחות וממשקים מוסדרים מול לקוחות הארגון
  • ✔ הגדרה והטמעה של פונקציות פנים ארגוניות נוספות הנדרשות למוקד

☚ ומה אז?
אנו מכוונים ומייצרים מציאות בה הפעילות המוקדית אינה תלויה בגורמים חוץ-ארגוניים להמשך התפתחותה, תוך בניית כלל הכלים, התהליכים והפונקציות הנדרשות לשם הובלת המוקד.
ההצלחה שלנו נמדדת ביכולת של המוקד לפעול באופן מקצועי ויעיל יותר, ללא מעורבות חיצונית ולשם אנו מכוונים.
אז, הפעילות הטלפונית כבר מכונה – מוקד והעובדים בו בעלי תפקידים מותאמים, נציגים, מנהלים ותפקידי מעטפת.

רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן!