אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

פיתוח ארגוני במוקדים

⇚ מוקדים רבים מוצאים עצמם מתנהלים בשוטף ולבסוף מתנהלים על ידי השוטף.
סחרור העשייה משאיר לא מעט ארגונים כאשר הבסיס האיתן שבנו לעסק שלהם כבר אינו יכול לעמוד בעומס העשייה וככזה המהווה מכשלה להתפתחותו העתידית.
⇚ תשתית מוקדית יציבה מהווה את הבסיס לצמיחה וההתפתחות הארגונית ומאפשרת למנהלים המובילים את הפניות הנדרשת לעסוק בהנהגת הארגון ובחתירה למימוש חזונו.

_MG_7520שירותי הפיתוח הארגוני שאנו מציעים מותאמים לצרכי המוקד והארגון ומסווגים לשני תהליכי פיתוח נבדלים:
✔ פיתוח ארגוני תהליכי – המציע אבחון ובניית פתרונות לשיפור ופיתוח תהליכי עבודה והתנהלות בתוך המוקד ומול ממשקים.
✔ פיתוח ארגוני פונקציונאלי – המציע אבחון, בנייה ופיתוח של פונקציות נדרשות במוקד, לרבות תהליכי העבודה השוטפים, מיון, גיוס (פנימי ו/או חיצוני) והכשרה של הפונקציות הנדרשות למוקד.

בלחיצה על כל אחד מהשירותים תוכלו לקרוא עליהם בהרחבה.

אנו באוטוריטה מציעים שירותי פיתוח ארגוני במוקד , המספקים מענה לכלל ההיבטים הדרושים למוקד, ביניהם:

  • ניהול ידע 
  • תהליכי מיון, גיוס והקליטה של עובדים חדשים
  • תהליכי הכשרה ראשוניים ושוטפים לכלל הדרגים
  • תהליכי הערכה ומשוב
  • בניית אפיקי התפתחות עתידיים במוקד
  • בניית ממשקי עבודה עם המחלקות השונות בארגון
  • מערך בקרת איכות 
  • ניהול קשרי לקוחות וממשקים מוסדרים מול לקוחות 
  • הגדרה והטמעה של פונקציות פנים ארגוניות נוספות 

 

⇚ המטרה שלנו הינה לפשט את תהליכי העבודה הנדרשים ולבנות אותם באמצעות הכלים היעילים ביותר וכאלו המספקים את המענה המהיר והטוב ביותר לארגון.