✔ חודש יולי בסימן ☺☺☺
כל כך חם בחוץ ועמוס במוקד שזה היה חודש מצוין להתמקד בדרכים לחייך.
אז… איך מטפלים בצמצום התלונות המגיעות למוקד ובכל זאת מחייכים?
הכנו לכם 10 דרכים אפקטיביות ויעילות לטיפול בנושא, עם חיוך 🙂
הפוסט ממתין לכם כבר עכשיו בבלוג!
לחצו על התמונה לקריאה >>>

✔ אבל אנחנו לא עוצרים בזה!
ריכזנו לכם את ה'ממים' הכי חמים ברשת – על כל מה שצריך גם לדעת לצחוק עליו בעבודה במוקד, רק תחייכו!
בתוך הפוסט מתנה מאיתנו – כרזה למוקד שלכם בעיצוב מותאם! 
אתם בוחרים כרזה, שולחים לנו לוגו ואנחנו דואגים שתחייכו יותר במוקד :)))
קבלו טעימה מהכרזות ובלחיצת עליהן תגיעו לפוסט המלא ולטופס ההרשמה >>>

keep

keep 4

✔ עוד הצצה לפרויקט החדש שלנו באוטוריטהביקורים במוקדים טלפוניים
פינה חדשה המוקדשת ליצירת פורום מנהלי מוקדים ומטרתה פיתוח למידת עמיתים.
בתמונה – ניר לאוטמן, סמנכ"ל השירות של חברת כלל-ביטוח שאירח את אורית לביקור
במוקדי השירות של החברה בבאר שבע – רוצים שנבוא לבקר גם במוקד שלכם?
צרו קשר ישירות עם אורית >>>

יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>
כתבו לאוטוריטה

✔ עוד מסר אחרון וחשוב למנהלי מוקדים – 
זכרו שהדרך להניע תלויה וקשורה בשפתם של הנציגים והמנהלים תחתיכם.
לעיתים קרובות, אין זו אותה שפה, גישה או סגנון ניהולי שמכוון אתכם.
היו מודעים ובחנו באילו מקומות נדרשת מכם גמישות ניהולית רבה יותר מזו שייצרתם עד כה.
צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה? אל תהססו לפנות אלינו

✔ עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי –
עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!