אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

☆ תכנית ממוקדים בהישגים –
במבצע קיץ במבצע קיץ עד ה- 30/9/2018  ☆

 

מנהלי מוקדים, מנהלי מחלקות ובעלי עסקים-Business presentation free icon
משקיעים באופן תמידי בפיתוח היחידה הארגונית אותה אתם מנהלים?
עובדים במרץ כדי להגדיל את סל הלקוחות שלכם?
משקיעים משאבים רבים בשיווק ופרסום?


מעולה!

אך האם אתם מגיעים לטפל באיכות המענה השירותי והמכירתי של הצוות שלכם?!

אנחנו באוטוריטה יודעים ומאמינים שמענה שירותי ומכירתי, איכותי ומקצועי – עושה את כל ההבדל!
אחרי הכל, האנשים שעונים לטלפון הם הפנים של העסק, והם אלה שבסופו של דבר מספקים תוצאות.

👊 תנו לנו לעשות את זה עבורכם! 👊

גיבשנו ופיתחנו במיוחד עבורכם תכנית קצרת מועד, יעילה וממוקדת שתקנה לצוות שלכם כלים מעשיים שמוכיחים את עצמם מדי יום במוקדי שירות ומכירות

תכנית 'ממוקדים בהישגים', מותאמת לעולם התוכן שלך ועשירה בכלים יישומיים לשיפור המענה השירותי/המכירתי שלך, באופן שמייצר חוויית לקוח וחוויית עובד מיטבית

 

רוצים לדעת מה אומרים מנהלים שכבר עברו את התכנית? בבקשה-

✍ "מקצועיותה של אורית, יכולת הניתוח והאבחון של הנושאים הדורשים טיפול, אישיותה הכובשת והידע וההשקעה בזיהוי הצרכים בצורה ממוקדת היו שילוב מנצח שאפשר פתיחות מצד המשתתפות ורצון כן ואמתי להקשיב, להבין וליצור את השינוי כנותנות שרות.
המשפט מתוך האתר: "במוקד לא מספיק לייעץ, במוקד חיוני לייעל" – אינו בגדר סיסמא.
רחל סרור, מנהלת המחלקה הפדגוגית, ויצו.
להמלצה המלאה – לחצו כאן

 

✍ "יובל, מנחה הסדנה, הבין את מכלול הצרכים ובנה לנו כלי מכירה שמתבססים על מכירה שירותית שמשאירה חוויה חיובית הן אצל הנציגה המוכרת ובעיקר אצל הלקוחות.
מעבר להרגשה הטובה והחיובית של כל משתתפות הסדנה, יש כבר תוצאות מעשיות והבדלים במכירות לפני ואחרי הסדנה"
יפית אוריין צנעני, מנהלת מוקד כרטיסים, עיריית רעננה.
להמלצה המלאה – לחצו כאן


רוצים גם?

👇מלאו את הפרטים בתיבה מטה, וניצור אתכם קשר בהקדם עם כל הפרטים👇