style="text-align: center;">אוטוריטה מבקרת במרכז המשכנתאות של מזרחי טפחות

אורית ביקרה במוקד מרכז המשכנתאות של מזרחי טפחות וזכתה לאירוח נעים ומשתף.
עכשיו תורכם להתרשם וללמוד –

✍ על המוקד:
✆ מרכז השירות של מזרחי טפחות ממוקם במרכז ירושלים וקיים משנת 1998.
✆ מרכז השירות מורכב מ-3 מוקדים טלפוניים עצמאיים העוסקים ב-3 תחומים: אשראי, שירות לקוחות וגבייה.
✆ מרכז השירות מונה כ- 160 נציגים, 8 ראשי צוותים, 6 אחמ"שים וצוות נציגי B.O.
✆ צוות האח"משים כפופים למנהל תפעול ארצי המווסת ומבקר את זמינות המוקדים אך מנוהלים ע"י מנהל המרכז.

✍ מנהל המרכז: אביתר כהן.

אביתר ואורית במהלך הביקור במוקדים

אביתר ואורית במהלך הביקור במוקדים

 

✍ הייחודיות המרכזית במוקד
❞ בניגוד למוקדים אחרים, אנו מציעים לנציגים שלנו עתיד ואופק לקידום הקריירה. אנחנו מציגים לנציגים את העבודה במוקד כנקודת התחלה, בה הם כבר נקלטים כעובדי בנק והוותק של עבודתם נצבר להם. אחת לחודש בין 2 ל-4 מעובדי המוקד משתלבים בתפקידי קידום בבנק. אמנם נוצר לנו מכך אתגר גיוס אך אנו שמחים להיות נקודת ההתחלה של עובדי הבנק. השיח בנושא עולה תדירות ואנחנו גאים בכל עובד מהמוקד המתקדם לתפקידים בכירים יותר בסניפים ובמטה❝

בכניסה למוקדים פרוש לוח ענק המציג את כל עובדי הבנק שקודמו מהמוקדים. כל עובד שמתקדם, תמונתו מתווספת אל הלוח.

בכניסה למוקדים פרוש לוח ענק המציג את כל עובדי הבנק שקודמו מהמוקדים. כל עובד שמתקדם, תמונתו מתווספת אל הלוח.

 

✍ האתגר המרכזי במוקד
❞ מאחר ואנו מקפידים לגייס למוקדים סטודנטים למקצועות פיננסיים, תקופות מבחנים באוניברסיטאות מהוות עבורינו אתגר גדול לאור מצוקה בכ"א. במעורבות שלי בסידור העבודה, ע"י שיחות עם נציגים וסקירת האילוצים שלהם, הצלחנו לצמצם את ההיעדרויות במוקד בתקופה זו ב- 50% ובכך לשפר את יכולתינו לספק מענה במוקדים.
נוסף על כך, בתקופה זו אנו מבצעים מרתונים להנעת הנציגים, יש תקציב הנעה מיוחד לתקופה זו. יותר אח"משים משובצים לכל משמרת ופעילויות ההנעה במוקד מובלות על ידם באינטנסיביות. כמובן, הכל במטרה להקל על העומס והקושי בתקופה זו ולאפשר לנציגים שמגיעים למוקד לחוות חווית עבודה נעימה על אף העומס בשיחות ❝

תכניות ההנעה המוקדיות 'מקשטות' את המוקד ועוזרות לשיפור התפוקות בעתות עומס

תכניות ההנעה המוקדיות 'מקשטות' את המוקד ועוזרות לשיפור התפוקות בעתות עומס

 

✍ מסר למנהלי מוקדים ממנהל המוקד
❞ פעילויות ההנעה מוכיחות עצמן כל פעם מחדש בתפוקות הנציגים – השקיעו בכך!❝

✍ טיפ מאביתר למנהלי מוקדים
✓ קיימו מפגשי 'שולחנות עגולים' המאפשרים לנציגים במה להעביר משוב על העבודה וההתנהלות השוטפת.
✓ פתחו כלי עבודה המפשטים את עבודת הנציגים באמצעות כלים טכנולוגיים.
✓ אחת לשבוע, קיימו פורום האזנה לשיחות עם מנהלי הצוותים, יישרו קו על איכות השירות המבוקש והיו עם אצבע על הדופק.

חדרי משוב ייעודיים לטובת שיפור איכות השיחות ופיתוח מקצועיות הנציגים

חדרי משוב ייעודיים לטובת שיפור איכות השיחות ופיתוח מקצועיות הנציגים

 

✍ ועוד קצת ממוקד מרכז המשכנתאות של מזרחי טפחות

שלושת המוקדים 'מדברים' את אותה השפה.

שלושת המוקדים 'מדברים' את אותה השפה.

☝עקבו אחרינו –
הכירו קולגות מעולם המוקדים ולימדו מהטיפים שלהם כיצד לשפר את המוקד שלכם!

רוצים להתגאות במוקד שלכם ולתרום ללמידה והתפתחות המוקדים בישראל?
למה אתם מחכים?

כתבו לאורית ותאמו מועד לביקור!