>

✔ חודש ינואר הוא חודש ​חגיגות ​יום ההולדת ​הרביעי ​של אוטוריטה,  
​ו​הוא הוקדש כולו לנושא שאתם בחרתם – שימור נציגים!​ 
מטרתנו בחודש זה הייתה לפצח את אתגר השימור בצורה קצת שונה.. ואנחנו מאמינים שהצלחנו 🙂
א​ז ל​כל מי​ שפספס או רוצה תזכורת- ריכזנו לכם את כל מה שקרה החודש​…
​מאמרים, ​טיפים לשימור נציגים, ​פרוייקט 'אוטוריטה בדרך' ו​עוד..
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן ובדף הפייסבוק שלנו!

מנהלים יקרים, תקופת הקליטה וההסתגלות של נציגים חדשים במוקד היא תקופה קריטית לטובת השימור שלהם במוקד. 
וכידוע לרובכם, תהליך קליטתו של נציג למוקד שונה מאד מתהליכי קליטה של עובדים אחרים לארגון???
לכן, ריכזנו עבורכם את כללי האצבע המרכזיים לבניית תכנית אוריינטציה מוקדית, כזו שתעזור לכם בשימור הנציגים החדשים ובכלל! 
קראו עכשיו, והודו לנו אחר כך? >>>

✔ בתור מנהלי צוות במוקד, אין לנו ספק שאתם עובדים לא מעט בלייצר סביבה ואווירה חיובית במוקד; ערבי צוות, פעילויות גיבוש, שיחות אישיות, פעילויות הנעה ועוד ועוד ועוד..
ועדיין, עם כל ההשקעה הזו, יש נציגים רבים וטובים שממשיכים לעזוב…ייתכן שחסרה להם סיבה אחת טובה להישאר? ? לנציגים שלכם יש הרבה סיבות שמניעות אותם לעבוד במוקד, אך לכל אחד מהם יש סיבה משמעותית במיוחד. 
> זו יכולה להיות הגמישות במשמרות?
> זו יכולה להיות החברה?
> זו יכולה להיות תחושת החשיבות בעשייה?
> זו יכולה להיות השאיפה להתקדם?
מניסיוננו, זה יכול להיות 1001 סיבות נוספות (לפחות!) שטרם חשבתם עליהן ?
האם אתם יודעים מהי 'הסיבה הטובה' של כל אחד מהנציגים בצוות שלכם לעבוד במוקד? שימו לכם מטרה:
> בררו בשיחה עם כל נציג מהי 'הסיבה הטובה ביותר' שלהם לעבוד במוקד > אל תניחו הנחות – שאלו אותם!
> רשמו בפניכם את הסיבה והשתמשו בה ככלי לשימור אישי של כל נציג ונציג 
> יצרו לנציגים קשר ברור ובאופן שוטף ועקבי בין הסיבה ה-1 הטובה ביותר שלהם לעבודתם במוקד
ובקיצור: תנו להם את הסיבה הטובה להישאר – בגירסא המתאימה להם. 
בהצלחה!

✔ ​מצליחים להתמודד עם אתגר שימור הלקוחות אך עדיין לא פיצחתם את אתגר שימור הנציגים?​
כידוע, בעולם השירות התחרותי של 2018, מוקדים פועלים במרץ ומפתחים כלים, שיטות ואסטרטגיות כדי לשמר לקוחות ואנחנו שואלים – למה שלא תשתמשו באותם כלים לשימור לקוחות, גם לטובת שימור נציגים? קבלו את ​חלק א' של מאמר מרתק שיספק לכם זוית ראייה קצת אחרת על כלים שאתם כבר מכירים ואוהבים.
הקליקו, קראו וצאו לדרך >>

​רוצים לקרוא את חלק ב'? בבקשה! >> חלק ב'

✔ אחריות? אחריותיות? מה זה, למה זה חשוב ואיך זה קשור לשימור נציגים במוקדים?! ?
מידת האחריות הניתנת לנציגים בתהליכי הטיפול בלקוח משתנה ממוקד למוקד. אך כשאנחנו מדברים על אחריותיות, אנחנו מדברים על המידה בה הנציג רואה את תוצאות התהליך כחלק בלתי נפרד מאחריותו! 
רוצים לדעת עוד ולהבין כיצד ניתן לחזק את ערך האחריותיות במוקד?
ריכזנו עבורכם את הכלים המרכזיים ?
קראו והתחילו להטמיע? >>

✦ ✦ ✦ ✦

רבים מכם מעסיקים היום או יעסיקו בעתיד נציגים סטודנטים – משאב אנושי איכותי אך לעיתים מורכב לשימור. ריכזנו עבורכם 3 כלים יישומיים לשימור נציגים סטודנטים – בלינק הבא

✦ ✦ ✦ ✦

✔ הגיע הזמן לפרסום המאמר ה-2 שלנו בפרויקט 'אוטוריטה בדרך'​, אשר מביא לכם את נקודת מבטם של מנהלים בכירים שבדרכם המקצועית עסקו בניהול מוקד.
קבלו את ​ליאת​ נוי, אשר​ התחילה את דרכה בעולם המוקדים בניהול מוקד תיירות​,​ המשיכה לניהול מוקד​ במיקור חוץ​ בחבר​ת תקשוב, ניהלה יחידות מוקדיות, פרויקטים וחטיבת מוקדים. היום ליאת היא סמנכ"ל VIP בלאופר תעופה. ​כנסו וקראו את תובנותיה של ליאת​ ב​נוגע ל​ניהול מוקדים ​ולעקרונות הניהול הנדרשים למנהלים במוקדים על כל סוגיהם, ואלו שבחברות מיקור חוץ בפרט.

קריאה מועילה חברים >>

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!