tyle="text-align: center;"> חודש יוני באוטוריטה היה גדוש בעשייה מבורכת, אך הגיע לסיומו. ? 
ריכזנו עבורכם בניוזלטר החודשי את פעילויות החודש שכללו עדכונים וחידושים-
מנוע חיפוש חדש באתר, הכרות עם החייגן האוטומטי, מאמרים, טיפים והרבה השראה!
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן>באתר>ובדף הפייסבוק שלנו!

✔"הנה הוא שומע את המנגינה, מתחבר כמו אוטומט לזרם.
בגופו רוקע על האדמה, הוא נמצא עכשיו בתוך הקצב.." ????

טוב, אז החייגן האוטומטי הוא לא בדיוק הרקדן האוטומטי אבל תאמינו לנו – הוא יודע לעשות הרבה מעבר למה שנראה לכם! ??
בפוסט הבא תכירו את סוגי החייגנים הקיימים במוקדים, בארץ ובעולם!
ותבינו איך כל אחד מהם משפיע על חווית הלקוח ולא פחות חשוב – על חווית הנציג!
קליק אחד ואתם שם >>
ואם נתקעתם עם השיר הזה בראש, תדעו שאתם לא לבד ? 

✔ אוטוריטה משתדרגת ?
מהיום קל מתמיד לחפש מידע הקשור לעולמות המוקדים!
אחרי למעלה מ- 3 שנים של שיתוף בתכנים ובידע מוקדי אנחנו גאים להשיק את מנוע החיפוש החדש בדף הבית שלנו ???
https://www.ottorita.co.il/
רוצים לקדם נושא כלשהו במוקד? להבין לעומק מושג מקצועי מעולם המוקדים ? כנראה שכבר כתבנו על זה משהו 🙂
הקישו במנוע החיפוש והתחילו לקרוא!
נסו אותנו!

✔ מערכת ניהול ידע כבר יש במוקד שלכם??
אתם בכלל זקוקים לאחת??
האם זה רלוונטי למוקד שלכם או לא, תוכלו לגלות בפוסט החדש שלנו בו אורית משוחחת עם איציק חנן(קישור לפייס שלו)  מומחה בפתרונות ניהול ידע? 
וכמובן שדאגנו גם לטיפים לניהול הידע שלכם ?
קליק אחד ואתם על זה >>>

✔ הגעתם בדיוק בזמן – טיפ קטן גדול לראשי צוותים

ראשי צוותים! מעירים, נוזפים, קונסים ושום דבר לא עוזר למנוע את תופעת האיחורים למוקד בתקופה האחרונה? לא חל שינוי מהותי בסביבת העבודה ובתחבורה באזור ועדיין כל הזמן אתם מתמודדים עם איחורים?
☚ אם מדובר בתופעה רווחת במוקד שלכם
☚ אם רוב הצוות מאחר ואתם משקיעים משאבי זמן רבים רק בניסיון לשנות את המצב
☚ אז אנו מציעים לכם לנסות גישה מעט שונה!
✪ הגדירו מראש תקופה של חודש, במסגרתו כל הגעה למוקד בזמן (בשעה נקובה טרם הכניסה לקו) מתגמלת את הנציג/ה בקופון כלשהוא. אפשרו להם לאסוף קופונים בהתאם להגעות בזמן והגדירו מה ערכם של הקופונים באמצעות לוח גדול שייתלה במוקד.
כך, לדוגמא, 10 קופונים יכולים להיות שווי ערך ל- 15 דקות הפסקה נוספות
ו- 15 קופונים יכולים להיות שווי ערך לבחירת משמרות עצמאית של הנציגים לשבוע הבא.
ועוד ועוד ועוד.

☚ זכרו, לא כל תגמול חייב להיות בעל ערך כספי מיידי ולצד זה, לא כל התנהגות חיובית ותקינה מחייבת תגמול. 
אבל… אם כבר ניסיתם את כל הדרכים שאתם מכירים לטפל בתופעה והיא עדיין חוזרת על עצמה – למה לא לנסות את זו? בהצלחה ?

מנהלי מוקדים✨✔ 
אורית מרכזת עבורכם 3 כללי אצבע לשיפור מודל התגמול במוקד שלכם!
❓חושבים שמודל התגמול שלכם אפקטיבי?! 
❓ומתי הוא תוקף בפעם האחרונה..?
-צפו ?
-בדקו את עצמכם ?
-ושפרו!?

!רוצים שנעזור לכם לשפר את מודל התגמול? דברו איתנו ונשמח לעזור


 

מנהלי מוקדים, צוות המוקד יודע הכי טוב איך זה מרגיש – להיות במענה, לתת שירות ולמכור, לתפעל את המערכת וגם… לעבוד תחתיכם!?
הנהיגו 'מדיניות דלת פתוחה' במוקד ועודדו את כלל הצוות להפוך לחלק משפיע ומעצב בהתנהלות המוקדית כולה!
סופ"ש רגוע ונעים ? צוות אוטוריטה

 יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

כתבו לאוטוריטה

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-
עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!