>

✔ חודש יולי – חודש שכולו השראה באוטוריטה!
אז מה היה לנו החודש?
 מאמרים וטיפים מעוררי השראה, ביקורים במוקדים, המלצות ועוד 🙂
למי שפספס, ריכזנו לכם את כל אלו בניוזלטר החודשי של אוטוריטה
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן > באתר > ובדף הפייסבוק שלנו!

✦ ✦ ✦ ✦

✔ מנהלים יקרים, מנהלי צוותים, מנהלי משמרת, מנהלי מוקדים – כולכם!
חודש יולי 2018 באוטוריטה נפתח בכלים ישומיים ליצירת השראה במוקדים 
אנחנו מאמינים שהכלים שריכזנו עבורכם ליצירת השראה בקרב צוות המוקד יוכלו לסייע לכם להשיג את מטרות המוקד ולעמוד ביעדי המוקד בצורה טובה יותר, קלה יותר, נעימה יותר וכמובן – מעוררת הרבה יותר השראה!
אז קדימה, הקליקו, וצאו לדרך >>

✔ רוצים לדעת מה מעורר בנו השראה? 
ההזדמנות לבקר במוקדים מובילים בישראל ולהתרשם מהעשייה המקצועית והייחודית של נציגים ומנהלים מוכשרים. פעם אחר פעם אנחנו מגלים שלכל מוקד צבע ייחודי משלו – וזו עבורנו השראה!  
והפעם, אתי כהן אירחה אותנו במוקד הבריאות של פמי פרימיום אותו היא מנהלת בארבעת השנים האחרונות. 
אתי שמנהלת מוקדים כבר למעלה מ-15 שנה, שיתפה אותנו בטיפים המרכזיים שמשרתים אותה בניהול וקידום המוקד.
אז הקליקו > קראו את הטיפים של אתי > ואתרו את הטיפ שכדאי ליישם גם במוקד שלכם!
ואם תרצו שנבוא לבקר גם אצלכם, כתבו לנו ונשמח להגיע 🙂

✔ איך אתם פותחים את היום שלכם? 

ההגעה שלכם בבוקר למוקד היא אירוע משמעותי מאוד ובעל השפעה על כל היום שלכם ושל כל צוות המוקד. תהיו בטוחים בזה!
דמיינו לכם מנהל מוקד שמגיע לעבודה זעוף, מתוח וכשכל שפת הגוף שלו משדרת לחץ ובהילות. אנחנו מכירים מוקדים, נכון? תוך דקות ספורות בלבד השמועה על אופן הגעתכם תפשוט ברחבי המוקד ותכניס את כל הצוות למתח ולדריכות.
מעבר לזה שהיום שלכם יתחיל לא טוב וסביר שגם ימשיך כך, כל המוקד כולו יושפע מכך.
זמן ההגעה שלכם למוקד והדקות הראשונות לשהותכם במוקד משמעותיות ביותר! זו הזדמנות להשפעה חיובית אדירה על כלל צוות המוקד.
אז מה כן עושים?
☚ בואו נתחיל בלחייך 🙂
☚ משם המשיכו להליכה בטוחה ונמרצת ברחבי המוקד – גם שפת הגוף שלכם מדברת
☚ ברכו את כולם ב'בוקר טוב' ואחלו לכולם 'יום טוב'
☚ והכי חשוב > יידעו את הצוות שלכם שהיום הולך להיות יום מעולה!

✔ להוביל תהליך פיתוח מוקדי זו ממש לא משימה פשוטה.
אבל זו בהחלט משימה אפשרית ותוצאותיה מקדמות את כל הדרגים וכמובן את ביצועי המוקד.
קראו את המלצתו של צחי 
בן דוד, מנהל מוקד שרות הלקוחות והמעסיקים, הלמן אלדובי >>

✔ החודש בחרנו לשתף תוכן שכמותו לא היה אצלנו בעבר.
תוכן שהקריאה שלו עוררה בנו השראה!
המאמר של ד"ר טראוויס בראדברי, מומחה עולמי באינטליגנציה רגשית (וגם מחבר רבי מכר, כותב בז'ורנלים המובילים בעולם ובעלים של חברה עולמית בתחום), תפס אותנו מהרגע ה-1 והיה לנו ברור שנביא אותו גם אליכם, לעוקבים שלנו באוטוריטה.
אז פנינו לד"ר ברדאברי וביקשנו רשות והרי לכם מאמר קצר, קולע ומדויק שיעורר בכם השראה ויפתח עוד מרחב לחשיבה על ניהול בעולם המוקדים ועל ניהול בכלל וגם, על עצמינו. כי הכל קשור בהכל.
שתהיה קריאה נעימה ומועילה, מאמינים שכל אחד ואחת מכם ימצא את עצמו בין השורות >>

✦ ✦ ✦ ✦

✔ מנהלי מוקדים יקרים ומעוררי השראה! 
היכולת שלכם להביט אל העתיד ולחזות מציאות מוקדית טובה יותר, היא לרב זו שמובילה אתכם בביטחה לתהליכי הפיתוח הנדרשים במוקד.
אך בתוך העומס והקצב המהיר של המוקד, לא תמיד קל להביט קדימה.
מה שאנחנו מציעים לכם היום, זה ללכת הפוך.. להביט אחורה!
נסו לחשוב: 
איפה הייתם לפני שנה או חצי שנה מהיום? 
האם המוקד שלכם נראה אותו דבר? 
האם היכולות שהיו לכם אז זהות להיום? 
מה השגתם? ומה פיתחתם?
אנחנו בטוחים שהמבט לאחור יראה לרובכם, גם אם לא שמתם לב, שהתפתחתם!
מרגיש טוב, נכון?
כעת, השתמשו בהשראה ובאנרגיה החיובית הזו כדי להביט קדימה מתוך תחושת מסוגלות!
איפה הייתם רוצים להיות בעוד חצי שנה? איפה אתם רואים את המוקד שלכם בעוד שנה?
המציאו את המציאות שאתם רוצים ליצור – וצאו לדרך בביטחה
​בהצלחה! צוות אוטוריטה 🙂

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!