tyle="text-align: center;">✔ חודש יולי באוטוריטה הוקדש כולו לחוויית הנציג במוקד!  ? 
אז כדי שלא תפספסו את הטיפים, המאמרים, הפוסטים והרעיונות המעניינים-
ריכזנו עבורכם ניוזלטר חודשי!
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן>באתר>ובדף הפייסבוק שלנו!

✔ חוויית הנציג במוקד – עוברים מדיבורים למעשים
אנחנו מאמינים שחוויית הנציג במוקד, הוא נושא אשר צריך להעסיק ארגונים העוסקים בפיתוח וביסוס מעמדם בשוק. הרי מעבר לצורך הברור בעובדים מרוצים, קיים קשר ברור וחיובי בין חוויית הלקוח לחוויית הנציג במוקד.
רוצים להתחיל לשפר את חוויית הנציג במוקד שלכם?
לחצו כאן וקראו מה עליכם לעשות ? >> 

✔ טיפ לשיפור חוויית הנציג- 'משחקי הכס הגירסא המוקדית'

משחק זה דבר אוניברסאלי! כולם אוהבים משחקים, גדולים וקטנים כאחד.
באמצעות משחוק אפשר להפוך תהליכי עבודה מורכבים לפשוטים יותר.
בהקשר של חווית הנציגים, המשחוק יכול לצבוע את משימות הנציג בצבעים קלילים יותר, ולהפוך את משימת העמידה ביעדים לנעימה יותר וחברתית יותר! ?
רוצים רעיון? בבקשה:
?בנו רשימת תארים דמיוניים, המבוססים על תכניות טלוויזיה או משחקי קופסא (אביר, נסיכה ומלך לשם הדוגמא) ושלבו אותם כשלבי התקדמות, בתהפתחות מקצועית, בציונים של מבחני ידע, בעמידה ביעדים לאורך החודש, במספר תקלות שיש לנציג או בכל תהליך אחר שבו תרצו לראות התקדמות. קליל, כיפי ועושה את העבודה!

רוצים לקחת את זה צעד קדימה?
?הכינו לוח גדול במוקד שמספר לכולם מי מהצוות כבר התקדם בתאריו או אפילו שלבו זאת בדש בורד הנציג בשולחן העבודה. כל אביר ראוי לכבוד והוקרה וכל נסיכה יכולה להיות מלכה!

?נסו אותנו, הגיבו, וספרו לנו איך היה! 
בהצלחה 

?חקר מוקיר- אתם מכירים?
החקר המוקיר הוא כלי ניהולי משמעותי שצובר תאוצה בשנים האחרונות.. 
הוא חלק מגישה כוללנית בניהול שיכולה להשפיע משמעותית על חווית הנציג במוקד ולא רק!
מכירים?
אם לא, וגם אם כן, כתבנו עבורכם פוסט שיספק לכם כלים לשילוב החקר המוקיר בעבודת המוקד!
כלים שיעזרו לכם לרתום את הצוות ולהניע אותם מתוך ההצלחות שלהם.???
עולם המוקדים צועד קדימה, אתם מצטרפים??
לחיצה אחת ואתם שם <<

✔חודש חווית נציג באוטוריטה זו הזדמנות מצוינת לחזור לחוויית הנציג הראשונה של אורית!
✦✦✦
"קורס קליטה של חודש (!!!) באתר חפציבה של חברת החשמל הכין אותי לעבודה במוקד.
מהקורס כמעט העיפו אותי בנימוק שאני חצופה אבל אחרי שיחת 'ניעור' מסתבר שהתאפסתי, והציונים שלי היו גבוהים אז הצלחתי לסיים.
הימים הראשונים במוקד 103 של חברת החשמל בחיפה היו בעיקר הלומים. הרבה אנשים, שורות על גבי שורות של עמדות, כולם מדברים בו זמנית ושמועה עיקשת על אחת, מנהלת משמרת בשם סיגל, שממנה, בעיקר ממנה, כדאי וצריך לחשוש"
סקרנים לדעת את המשך סיפור חווית הנציג הראשונה של אורית?
הקליקו כאן >> 

✔ טיפ לשיפור חוויית הנציג – 'כל חיוך מוסיף'
חיזוק תחושת המחויבות והשייכות של צוות המוקד לארגון היא אינה דבר של מה בכך, במיוחד כשמדברים על מוקדים ?!
החוויה הרווחת במוקדים היא של מובלעת חיצונית לארגון.
הדבר טבעי, לאור התנהלותו השוטפת הייחודית של המוקד לעומת היחידות הארגוניות האחרות. ובכל זאת, עליכם להקפיד ולחזק את תחושת השייכות. איך עושים את זה? בפשטות!
☑️נצלו את התפוצה הארגונית (פורטל, ניוזלטר פנימי ואפילו במייל ) כדי לספר על הנציגים שלכם ולהכיר אותם לשאר הארגון ?.
☑️בחרו כל פעם נציג אחר וכתבו על הרקע שלו, ניסיונו בחברה, האופן בו הוא תופש את התפקיד והיבטים אישיים נוספים ?‍??‍?
☑️זו גם הזדמנות מצויינת לחגוג הצלחה של נציג, להפיץ ברבים מכתב תודה או תעודת הצטיינות שקיבל.
☑️אם תוסיפו גם תמונה, סביר שבפעם הבאה שהנציג שלכם ייתקל במי מעובדי הארגון כנראה גם יתפתח שיח ידידותי 🙂
כך נצמצם את תחושת הניכור שנציגים רבים חווים מחוץ לתחומי המוקד שלהם ובד בבד נחזק את החיבור וההערכה של שאר הארגון למוקד ולצוות המפעיל אותו. קדימה!

✔ בחודש בו עוסקים בחווית הנציג ראוי להעמיק ולחדד שחוויה הינה דבר אישי המשתנה מאדם לאדם.
כל כך מורכב לייצר מכנה משותף רחב המכיל בתוכו את חווית העבודה של כלל הנציגים במוקד. לכל אחד מהנציגים שאיפות שונות ואזורי נוחות שונים. בחנו את הנושא לעומקו, הבינו מהנציגים מהי חווית העבודה המיטיבה ביותר עבורם וזכרו תמיד – אין אמת אחת,
תמיד תהיינה אמיתות שונות ולכולן חשיבות וכולן בעלות ערך בדרככם לפיתוח חווית הנציג במוקד ובכלל 🙂 

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!