tyle="text-align: center;">✔ חודש אוגוסט חם במיוחד ומלא עשייה באוטוריטה הגיע לסיומו  ? 
איגדנו לכם את הטיפים, המאמרים, הפוסטים, הביקורים ואת העשיה הרבה
שלנו במקום אחד- הניוזלטר החודשי!
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן>באתר>ובדף הפייסבוק שלנו!

מנהלי מוקדים יקרים, 
?​עובדים עם מערכת Call Center כלשהיא?​ גם אם התשובה היא כן וגם אם לא – חשוב שתקראו את הפוסט הבא! ?
​מערכות אלו הן כלי משמעותי לניהול משימות המוקד, מדידת ביצועיו והובלת תהליכי פיתוח. ברוב המקרים, יותר ממה שנדמה לכם! ?
​הנתונים הנמדדים והמצטברים שם יכולים לספק לכם תמונת מצב כמעט מלאה על המוקד שלכם.
הפעם אנחנו מתמקדים ב- 5 היבטים שחשוב להכיר בכל הקשור למצבי הפעילות השונים של הנציג.⁩
קליק אחד ואתם שם >>>
​קריאה מועילה!

✔ אוטוריטה מבקרת במוקדים- מוקד פלאפון – באר שבע
אחרי שצוות מוקד פלאפון באר שבע הרימו את כל העיר באוויר כדי לנצח בתחרות פורים שערכנו – כבר היה ברור שביקור במוקד והכרות עם צוות המוקד הם חובה!
הביקור היה מעולה והאירוח שקיבלנו היה נהדר!
שלל טיפים, כלים ועצות מרן אבוטבול, מנהל המוקד וגם מבעלי תפקידים נוספים במוקד מחכים לכם בסיכום הביקור הזה ולא פחות חשוב – הכרות עם מוקד מגובש, שמח ושוקק חיים!
כנסו כנסו – מבטיחים לכם שיש מה ללמוד מהבאר-שבעים <<<

✔ ראשי צוותים, קבלו הזדמנות פז לקחת יוזמה, לגבש את הצוות ולייצר תוצאות לכל המוקד! ?
בטוח יש במוקד שלכם לפחות נושא אחד בו הנציגים מדווחים על קושי. מול הלקוחות, מול מערכות, מול תוכן מקצועי ועוד- בחרו נושא אחד והתמקדו בו!
עכשיו עוברים לשלב המעניין:
»את ישיבת הצוות הקרובה הגדירו כ'ישיבת יצירתיות'!
>> הציגו לצוות את הבעיה כנושא שתרצו לפצח, ולמצוא פתרון עבורו – יחד איתם!
למשל – דרך לצמצם שיחות נכנסות של לקוחות בנושאים מסוימים, דרך לקצר תהליכי טיפול בפניות מסוימות, דרך לשפר אחוזי סגירת עסקאות וכיוצא בזה.
»בקשו מכל אחד מהנציגים לחשוב על פתרון יצירתי לנושא, פתרון ישים אך חדשני ביחס לקיים, כזה שעוד לא חשבו עליו! 
»את הרעיונות שלהם העלו על הכתב, ולאחר הישיבה בצעו סינון ובחרו 3 פתרונות מובילים בחדשנותם ובמידת השפעתם על כלל המוקד (כדאי להיעזר במנהל.ת המוקד!)
»את הפתרונות, הציגו בישיבת הצוות הבאה ובקשו מכל הצוות יחד לבחור רעיון אחד מוביל!
»יחד עם הצוות, חדדו את הפתרון/רעיון הנבחר, הוסיפו לו פרטים ומידע וגם – צרו רשימת תועלות שיישום הרעיון בפועל יספק למוקד ולצוות המוקד!
»את הרעיון עצמו ואת רשימת התועלות הגישו למנהל.ת המוקד כרעיון פיתוח צוותי עליו 'חתום' כלל הצוות 
ומי יודע..? אולי יש לכם פה סיכוי לייצר שינוי משמעותי במוקד!?
זכרו – השטח יודע הכי טוב! בהצלחה 

✔ מנהלים יקרים ?
מבקשים שוב ושוב לקצר את זמני התיעוד והניירת? YES!
נתקלים בשיחות בהן זמן הניירת עולה על זמן השיחה? YES!
באופן קבוע יש לא מעט נציגים בזמן ניירת? YES!
בקיצורררררר, הפוסט הבא נועד לקצר (!) את זמן הניירת בסיום שיחה במוקד שלכם!⏰⏰⏰
קריאה מועילה וקדימה לעבודה 🙂

ראשי צוותים, רוצים להעביר מסר עמוק ואמיתי של למידה לצוות שלכם? ?
בישיבה הבאה, במקום לבצע הקשבה משותפת לשיחה של אחד הנציגים, הקשיבו לשיחה שלכם! 
בצעו שיחות בעמדה מוקלטת, אפשרו לנציגים שלכם להעביר לכם משוב מסודר,
עם מוקדים לשימור ולשיפור והוו עבורם דוגמא אישית. כן, גם לכם כראשי צוותים יש מקום להשתפר בעבודת הנציג וגם על זה מותר לדבר! ??
רוצים למנף את הנושא? בקשו מנציגי הצוות להוכיח שהם מתעלים עליכם, ולהוכיח ביצועים טובים יותר במוקדים לשיפור! 
למה לא? קצת תחרות חיובית רק יכולה לתרום! ?
נסו אותנו!

✔ ?הידעת? בעבודת המוקד ישנה קרקע פורייה ליצירתיות!
דווקא במוקד, בעבודה המדויקת, המתוזמנת, המדודה והחזרתית – בעלי המעוף יכולים להוביל לפיתוחים שישפיעו על כלל החברה! 
לראות יום-יום את אותה המציאות ובכל פעם להתבונן בה בצורה שונה – זו גדולה וזה גם הרגל שניתן לפתח ?
צוות אוטוריטה מאחל סופשבוע רגוע ומלא ברעיונות חדשים ??

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!