חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    אז למה חשוב לקיים סדנאות שירות במוקד?

    אז, למה חשוב לקיים
    סדנאות שירות במוקד?

    עולם השירות מתפתח בתאוצה ונמצא בהשתנות מתמדת. שווקים שבעבר פעלו כמונופול, עם לקוחות שבויים ללא יכולת בחירה, נפתחים כיום יותר ויותר לתחרות. במציאות כזו, רמת השירות הופכת לאחד מהאמצעים המבדלים החשובים ביותר. וחברות מתחרות שמציעות מוצרים ושירותים דומים, מבינות כי השירות הוא זה שעושה את כל ההבדל בעיני הלקוח ?

    אם נסקור בקצרה חלק מהשינויים המתרחשים בעולמות השירות היום, נראה ש:
    ? חברות מוסיפות פלטפורמות דיגיטליות למתן שירות בכתב – מייל, צ'אט, וואטסאפ, ועוד.
    ? חברות הופכות שירותים פשוטים לשירותים עצמיים שאינם מצריכים תקשורת עם נציג שירות.
    ? המודעות להגנת הצרכן עולה ונחקקים חוקים שמגבילים את זמני ההמתנה במוקדי שירות.
    ? עבודת נציג השירות נעשית מורכבת יותר ודורשת תפעול רב של מערכות וערוצי תקשורת על מורכבויותיהן.
    ? הפניות שבכל זאת מגיעות למוקד בערוץ הקולי נעשות מורכבות יותר ותהליך הטיפול דורש מומחיות רבה יותר.

    אם כך – העבודה השירותית של הנציג הופכת למומחיות! ומומחיות בשירות דורשת מומחיות במיומנויות שירות:
    ✔ יכולות ניסוח גבוהות בכתב ובעל פה
    ✔ תחקור, איתור צרכים ופתרון בעיות
    ✔ יצירת כימיה טובה ורתימה לטובת שיתוף פעולה
    ✔ אינטליגנציה רגשית, אמפתיה ויכולת הכלה
    ✔ מיומנויות הנחייה והכוונה
    ✔ אסרטיביות והבעת מקצועיות
    ✔ נטרול התנגדויות
    ✔ אדיבות ויחס אישי
    ועוד…

    ? וחשוב לזכור  – כל זאת בסביבת העבודה המוקדית המאופיינת בקצב עבודה גבוה, עמידה בשלל יעדי זמינות ואיכות, שעות עבודה ארוכות, לקוחות דורשים ועוד ועוד…

    אז, איך הופכים שירות למומחיות אתם שואלים?
    החדשות הטובות הן – שמיומנויות שירות ניתנות לפיתוח ולשכלול.
    אנחנו מאמינים שכל נציג יכול לפתח את מיומנויות השירות שלו, אם הוא יקבל את התנאים והכלים הנכונים.


    3 הדגשים המרכזיים של אוטוריטה לסדנאות שירות שמייצרות תוצאות:

    במרוצת השנים ולאחר מאות סדנאות שירות שהעברנו לנציגים במוקדים שונים ובענפים שונים,
    המתכון המנצח שלנו לסדנת שירות שמייצרת תוצאות בשטח מורכב מ:

    1. התאמת הכלים השירותיים לעולם התוכן של קהל היעד– סדנא שמדברת את שפת הנציג, ועונה לאתגרים הממוקדים שהוא חווה יום יום במענה השירותי, רותמת את את הנציג להקשבה, וגורמת לו לרצות ליישם את הכלים.

    ➁ התנסות דרך חווייהשילוב סימולציות, תרחישים, משחקי תפקידים, הפעלות, סרטונים, דיונים ושלל פעילויות, עוזרות לנציגים להתנסות בכלים דרך הרגליים. סדנת שירות חווייתית שמפעילה את הנציג, נשארת איתו גם אחרי שהוא יוצא מכיתת ההדרכה.

    כלים ישומיים– אם אין דרך ליישם את זה מיד, זה לא שווה הרבה! במוקד אין הרבה זמן לבזבז ויש צורך בכלים מדויקים וברורים, שניתן ליישם בשטח מבלי להסתבך. חשוב מאד לקחת את העקרונות השירותיים ולייצר מהם כלים פרקטיים, שהנציג מבין, אוהב, ויכול ליישם בקלות בשטח.

    ומה אנחנו מציעים? לעשות את זה איתכם ועבורכם!
    ✧ ללמוד את רמת מיומנויות השירות הקיימת במוקד שלכם ✧
    ✧ להבין מהם האתגרים השירותיים המרכזיים בקרב הנציגים שלכם ✧
    ✧ לבנות עבורכם כלים שירותיים ישימים וברורים ✧
    ✧ להנחות סדנת שירות חווייתית ומלמדת לצוות המוקד ✧
    ✧ לספק לכם 'צידה לדרך' כדי שתוכלו להטמיע את הכלים בשטח ✧

     הנה מה שחלק מהלקוחות שלנו מספרים על הסדנאות שלנו:

    "המפגשים עברו בצורה קולחת ומקצועית, בצורה הומוריסטית ומרתקת, וכל מפגש היה חוויתי ומלמד. יצאנו בתחושה שקיבלנו את הכלים המתאימים לביצוע עבודתנו בצורה הטובה ביותר, ושאנחנו מבינות יותר את הלקוח שלנו וכך מצליחות לתת מענה שירותי מתאים…"

    אורטל חן, מנהלת שירות – R CLUB


    "ברצוננו להודות לכם על קורס שירות מוכר מרתק מקצועי ומעניין. היחס האישי, הליווי, המקצועיות וההתעניינות ראויים להערכה. הקורס ענה על הציפיות והרבה מעבר לכך. הקורס הועבר בצורה חווייתית, מעניינת ומרתקת. המחלקה קיבלה את כל הכלים הדרושים לה להצלחה…"

    טלי רוזנצוייג, מנהלת מוקד טלמיטינג – אלוני


    "הסדנאות השירות היו מרתקות ומרעננות. מפגשי ההמשך האישיים עם נציגות השירות התניעו שינוי בפועל וזכו לפידבק חיובי ורצון לתהליך המשך.  נעים לעבוד עמכם וללמוד מכם והדרך המשותפת עוד לפנינו…"

    עדי גבאי, מנהל מצוינות – ניגא שף

    ✮✮✮

    רוצים לשמוע עוד על סדנאות השירות שלנו? צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה