או – מה אנשי מכירות צריכים לעשות אחרת… ?

שכח מכל מה שחשבת שאתה מוכר והקפדת עד היום לתאר באריכות ללקוחותייך, זה הזמן לפתוח את הראש! זה בכלל לא משנה לנו מה אתה רוצה למכור ובאיזה תחום אתה פועל. אם אתה רוצה להיות שחקן משמעותי בתחומך השלב הראשון להצלחות נעוץ באימוץ תפישה שאתה, כבעל העסק, חייב לעשות.

פתרון הקסם למכירות

הפתרון שאנו מציעים לך להתמודדות עם אתגרי המכירות, פשוט, ישים ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש. כל שתצטרך לעשות, הוא לשנות את גישת המכירה בעסק שלך.

מהיום, דקלם לעצמך – אתה לא מציע מוצר וגם לא שירות – אתה מציע פתרון! הנחה את אנשי המכירות שלך – לא עוד מסירת מידע ארוך ומפורט ולעיתים מלאה על מה שאתה רוצה למכור, מעתה מגישים ללקוחות הפוטנציאליים איתם אתה מתקשר – פתרון. פשוט, נכון?

שינוי גישה בהגשה

ביצוע העסקה אינו תלוי בלהטוט התורן אלא באופן ההגשה

בעידן בו אנו חיים הכל חייב להיות מהיר, קצר, תמציתי ועם שורה תחתונה.
הטקטיקה השחוקה של העברת כלל המידע לאוזניי לקוחותיך בתקווה שאלו יהיו קשובות לא מוכיחה את עצמה  במערכת היחסים של הלקוח ואיש המכירות היום.

על כן, לא פעם מוצאים עצמם אנשי מכירות משקיעים את מיטב מרצם בהמצאת להטוטים חדשים ליצירת הקשב של העומדים מולם. אנחנו מציעים לך פשוט לשנות את השפה, לדבר בפתרונות.
הצג את הפתרונות של המוצר והשירות שלך, הקשב יגיע משם.
הלקוח הפוטנציאלי שלך לא מתעניין בך או בכמה המוצר/השירות שלך מבריק, חדשני ועוד.
הוא מחפש פתרון לבעיה ואתה צריך להגיש לו את הפתרון קודם כל ולפני הכל.
זוהי השורה התחתונה ואותה תרצה שהלקוח העתידי שלך יראה לנגד עיניו מיד בהתחלה.

הזמנה להיכנס לראשו של הלקוח

הזמנה להכנס לראשו של הלקוח

בכדי להקל על אנשי המכירות שלך לאמץ את שיטת ההגשה החדשה במכירה, חזור איתם שוב ושוב לשאלה שיושבת בראשו של הלקוח, זו שלעיתים נאמרת גם בקול רם – 'מה יוצא לי מזה?'.
הנחה אותם להימנע מהתמהמהות ולא להמתין שהשאלה תעלה – לענות עליה עוד לפני שנשאלה באמצעות הצגת הפתרון.

ובתכל'ס – איך מוכרים פתרונות?

פתרונות להצלחה במכירות

תהליכי מכירה מגיבים ותהליכי מכירה יזומים שונים במהותם ומציעים חלון הזדמנויות שונה לביצוע מכירה, אבל הפתרון, הוא נשאר זהה. סיכמנו עבורך את הקווים המנחים בתהליך –

בתהליכי מכירה מגיבה – כשלקוחות פוטנציאליים פונים אלייך:

חשוב להבין! הלקוחות הפוטנציאליים שפונים מחפשים מענה כי הם נתקלו בקושי מסוים, כי הם שמעו משהו שעורר בהם עניין, כי נשמע להם רלוונטי להבין מה יש לך להציע.
עכשיו, משהגיעו אלייך, זה לא הזמן לשפוך עליהם מידע!
לכאורה, לשם כך פנו אלייך, אך בפועל, אין ערובה לכך שהמכירה תצלח ועל כן עלייך לדבוק בהגשת הפתרון באופן מלא.
בצע בירור צרכים מעמיק, הבן מהו הטריגר שהוביל את הלקוח לפנות, מה עניין אותו, למה זה חשוב לו ומה הוא צריך. ואז, אל תציע לו את המוצר שלך!!! הצע לו את הפתרון שיקבל לצורך שלו באמצעות המוצר שלך!
נחדד שוב – המוצר הוא רק האמצעי – אתה מוכר פתרון!
מסירת המידע הדרוש תתבצע לאחר הצגת הפתרון ועל המידע לגעת באופן היישום; איך מקבלים את המוצר/שירות, כמה הוא קל לתפעול, מהן העלויות וכו'.

בתהליכי מכירה יזומה – כשאנשי המכירות פונים ללקוחות פוטנציאליים:

אכן, פנייה יזומה ללקוחות פוטנציאליים הינה אתגר בפני עצמו.
ישנן דרכים ושיטות לביצוע איכותי של מהלך מסוג זה. יחד עם זאת, על אנשי המכירות להפנים כי אינם מתקשרים בכדי למכור, הם מתקשרים בכדי להציע פתרון.
ייתכן מאוד שהפתרון יישמע קוסם ומעניין לאדם מצדו השני של הקו. ייתכן שהוא רלוונטי עבורו. כדי לקלוע לצרכי הלקוח הפוטנציאלי יש צורך בטכניקות מכירה – עלייך להיות מדויק, תמציתי ולהציג את הפתרון בצורה משכנעת וקוסמת.

כללי אצבע למכירת פתרונות

כללי אצבע להצלחה במכירות

ואם הגעת עד לכאן כנראה שגם הפתרון שלנו קוסם לך, אז ריכזנו עבורך כללי אצבע פשוטים והכרחיים להגשת הפתרון שאתה מציע בצורה הטובה ביותר –

    1. 1. שמור על שפה פשוטה וברורה.
    2. 2. היה אדיב ושירותי.
    3. 3. הבן את הצורך במדוייק לפני שאתה מוסר מידע כלשהו.
    4. 4. הצג את היתרונות הבולטים לפתרון שלך על פני הפתרונות האחרים הקיימים בשוק לאותו הצורך.
    5. 5. הקפד לענות על מה שאתה נשאל ולהימנע מ'שפיכת מידע'.
    6. 6. הקפד להיות זה ששואל את השאלות, לפחות את רובן.
    7. 7. היה תמציתי וממוקד – שים לב למה שאתה אומר ואיך שאתה אומר.
    8. 8. היה נאמן לפתרון וליכולותיו האמיתיות, כנות.
    9. ושיהיה בהצלחה!
    10. לעוד פתרונות למערכי מכירות מצליחים – צור עמנו קשר.

 

אוטוריטה