אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

הנידון: המלצה על אוטוריטה

אנו, בבית ההשקעות הלמן-אלדובי בכלל ומוקד שירות גמל, בפרט, חרטנו על
דגלנו את ערך המצוינות בשירות.
לשם פיתוח נוסף ברמת השירות שאנו מספקים לעמיתים שלנו אורית
מאוטוריטה ביצעה במוקד שלנו תהליך מעמיק וחיוני של אבחון ומיפוי תמונת
המצב המוקדית הנוכחית במטרה להבין אילו תהליכי שיפור ופיתוח מוקדיים
נוכל לקיים במוקד שירות הגמל.

עבודת האבחון היסודית והמקצועית שלה כללה בין היתר תצפיות במוקד,
שיחות חתך אישיות, סקירת ביצועים וניתוח נתונים.

בסופו של התהליך קיבלנו המלצות מעמיקות, יישומיות ומפורטות על תהליכי פיתוח המוקד, מוקדים
מרכזיים בהם ניתן להשתפר ולשפר ואף אופני ביצוע והוצאה לפועל.

כל זאת בליווי כלים מעשיים ושלבי עבודה מובנים.
אנו סמוכים ובטוחים שבזכות תהליך זה הוספנו עוד נדבך ברמת השירות
המעולה שלנו.

בעקבות האפקטיביות הרבה של התהליך אנו נחזור ונעבוד עם אוטוריטה גם
בעתיד הקרוב ומציעים לעשות כך גם לכל מי שרוצה סיוע בתחומים של פיתוח
ושיפור ביצועי המוקד, רמת השירות, תהליכי העבודה ועמידה ביעדים.
בכבוד רב,
צח בן דוד
מנהל מוקד שירות הלקוחות והמעסיקים בהלמן אלדובי קופות גמל ופנסיה בע"מ 

לוגו הלמן